7 Şubat 2020 Cuma

HİÇ VE HER ŞEY – BÜLENT ÖZDEMİR



Merhaba:)
Şiir kitabı ile geldim. Yazara çok teşekkür ederim adıma imzalı gönderdiği için. @zezevebulut moderatörlüğünde @bulentozdemir.edebiyat ‘ın kitabı #hiçveherşey i harika bir grupla okuduk.


Yazar kitabı adıma imzalamış ve bana bir mısradan yola çıkarak şu soruyu sormuş: “Haritalar silinince atlastan, biz nereye?” valla bilemiyorum bu nasıl bir anlamda yazılmış pek anlayamadım çok derin düşünmek lazım ama ben yapamadım bu sefer derin düşünmeyi. Sanırım daha çok örtük anlamlı şiirler okumam gerek.

Şiirler dediğim gibi derin anlamlıydı. Çoğunu birkaç kez okudum ama anlayamadım tam olarak. Yıllar sonra yeniden okuyabilirim belki yaşım artarsa tecrübelerimle daha farklı anlarım. Her şeyden şiirler vardı. Keşke anlatılmak isteneni net olarak anlayabilseydim. Derin anlamlı şiir sevenlere tavsiye ederim. Gerçekten farklı şiirler vardı ve altı çizilmelik bir sürü mısra :) şimdi sevdiğim alıntıları bırakıyorum aşağıya.

*Alıntılar*
“neden benim her zıplayışım sonuncu
Ne çok heyecanı var hayatın
İçinde olmadığın bir dünyaya sahip olmak
Ya da bir kaderin yokken yaşamak istemek”
***
“Aşağılamıyorum geçmiş günlerimi
Çocukluk hevesimdi yeryüzü ve gökyüzü”
***
“Sefaletten besleniyorsun
Beslenme!
Hatırla
Yalnız kalınca kuzular bile kurt olur”
***
“Agah. Gözlerimdeki bilirkişi
Beni okuyacağın yere bakmıyorsun”
***
Ayrıca film yorumları yazdım son günlerde. onlar arada kaynamasın. linkleri bırakıyorum aşağıya:) hepsi harika =)
YEDİNCİ HAYAT

(FOTOĞRAF BANA AİT, ALMAYINIZ)


4 yorum:

  1. nereyeee valla amanin korkunç, bi yere gitmeyeliiim :)

    YanıtlaSil
  2. Bu aralar blogda baya aktifsin. Severek takip ediyoruz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) ben de sizleri severek takip ediyorum iyi ki bulduk birbirimizi :)

      Sil
  3. Güzel şiirler varmış keyifle oku ☺️

    YanıtlaSil

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...