13 Şubat 2020 Perşembe

FİLM YORUMU // NEFESİNİ TUT (DON'T BREATHE)



Yayın tarihi: 25 Ağustos 2016 (İtalya)
Yönetmen: Fede Álvarez
Adaylıklar: Film Eleştirmenleri En İyi Bilim Kurgu/Korku Filmi
Tür: Suç/Gerilim
Süre: 1 saat 28 dakika
***
FİLM AÇIKLAMASI:
Film amerikan korku gerilim türündedir. Kendilerini uyanık zanneden 3 hırsızın gözleri görmeyen bir adamın evine adam oradayken girip alacaklarını alıp hiçbir şey olmamış gibi çıkıp gitmelerini düşenmesiyle başlıyor . Gözleri görmeyen adamın onların düşündüklerinin aksine yapacak şeyleri olduğunu o korkunç anları yaşayarak göreceklerdir.
***
FİLM YORUMUM:
Merhaba =) Mükemmel bir gerilim filmi ile geldim. Aynı ortamda geçen filmleri sever misiniz? Bu film bir evde geçiyor. Yaşlı ve görme yetisini kaybetmiş bir adamla aynı evin içinde kısılı kalan 3 hırsızın yaşadıkları gerilimi anlatıyor. Acayip ilginçti en fazla ne olabilir diyordum ama yaşlı adam rambo gibi çıktı ya ;)) kör olmasına rağmen eski asker olduğu içindi sanırım adamın evinde silahları çok ve o yaşlı adam çok çevik. Sesleri de çok iyi duyuyor ve hemen o gençleri tek tek avlamaya girişiyor. Evin içinde bir macera başlıyor. İnanılmaz bir filmdi bayıldım =)


Yaşlı adamın çıkan sırrı da inanılmazdı cidden. Yaptığı şey çocuğu içindi ama çok acayip bir intikam alma şekliydi. Annemle izledik filmi, nefesimizi tuttuk cidden bazı sahneler efsaneydi ve korktuk bazen. Özellikle öküz gibi olan saldırgan siyah köpek her çıktığında annemle bayağı tırstık :/ Yani kör adam ve yaşlı ne yapabilir diyen gençler evde kapana kısıldılar ve hayatlarından oldular. Zengin adamı soymaktı niyetleri ama adam onlara ters köşe yaptı…

Korku filmi izlemem ama bu şekilde olan gerilim filmlerine bayılıyorum. İyi ki izlemişim dedim. Zaman nasıl geçti anlamadık. Çok sürükledi. Ama bazı sahneler çok karanlıkta çekildiği için anlamakta zorlandık. Gençler de çok salaktı, yavaş davranmak yerine ve parayı dert etmek yerine hemen kaçsalardı keşke. Sürekli kaçsanıza artık dedik annemle ama sonuç kötüydü :/

Siz de tek mekanda geçen, konusu basit olsa da sonradan açılan ve gizemlerin çıktığı filmleri seviyorsanız tavsiye ederim :)

Ayrıca başka film yorumları da yazdım son günlerde. Onlar arada kaynamasın. linkleri bırakıyorum aşağıya:) hepsi harika =) 
okulum başladığı için vakit ayıramam diye 4 tane film yorumu yazdım tatilde ve onları her hafta 1 er tane olmak üzere otomatik paylaşa aldım. takipte kalın ben de geleceğim ara sıra :)

8 yorum:

  1. Teşekkürler bilgi için. Gerilim filmlerini çok severim ve bu da baya ilgi çekici geldi. İzleyecekler listeme ekledim...

    YanıtlaSil
  2. izlediiim fenaydıııı hihihi :)

    YanıtlaSil
  3. amanın ilginçmiş bu neden kaçamadılar ki yani pencereden falan da mı kaçmak imkansız kii nasıl bi evmiş o merak ettim not edeyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya kaçmaya çalıştılar tabi ama o yaşlı adam var ya çok hareketli atletik bunları hep yakaladı :))

      Sil
  4. evet ya ben de çok seviyorum aynı ortamda geçenleri :)

    YanıtlaSil
  5. Ben bu filmi gerilim diye açmıştım bir zaman sonra hem korku hem gerilim olmuştu izlerken gerildiğimi hatırlıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Bu filmin fragmanına çok denk geldim ve merak ediyordum. Ama pek gerilmeye hazır değilim. Bir gün inşallah diyorum :))

    YanıtlaSil

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...