8 Şubat 2020 Cumartesi

FİLM YORUMU // KEŞKE 30 OLSAM



Yayın tarihi: 23 Nisan 2004 (ABD)
Yönetmen: Gary Winick
Tür: Fantastik/Romantik
Süre: 1 saat 38 dakika
***
Film Yorumum:
Merhaba :) romantik komedi pek izlemem ama bu film güzeldi. Bilenler çok olabilir eski bir film 2004’te çıkmış.

13 yaşındaki Jenna yaşadığı hayatı beğenmez. 30 yaşında popüler, flörtgen ve başarılı olmayı diler. Dilek tozu sayesinde bu dileği gerçekleşir.

Jenna 30 yaşında ve dilediği her şeyin olduğunu görerek uyanır. Hayal ettiği hayata uyanmıştır. Bir moda dergisinde önemli bir kıdemdedir. Sevgilileri vardır. Ama jenna bu hayatta işlerin pek de yolunda gitmediğini keşfeder. İstediklerine sahiptir ama onu rahatsız eden bir şeyler vardır.


Çocukluk arkadaşını büyümüş haliyle görünce çok şaşırır, kilolu çocuk gitmiş yerine bambaşka, karizmatik bir adam gelmiştir. Çocukluktan beri Jenna'yı seviyormuş ama Jenna bunu görmezden gelmiş. En iyi sırdaşıymış ama büyüdükçe Jenna  değişip başka kişilerle takılmış, popülerliğin peşinde kendi özünden uzaklaşmış. Jenna 30 yaşına birden uyanınca ne olduğunu anlayamaz neden öyle davrandığını en yakın arkadaşından niye uzaklaştığını anlamaz. Ama bunu düzeltmeye çalışır. Çocukluk arkadaşı rolünü Hulk’u canlandıran Mark Ruffalo oynamış. Ben o oyuncuyu severim zaten. O yüzden sürpriz oldu bana da. Tivibudaki filmleri karıştırırken karşıma çıkmıştı bu film. İnsta hikayeme de atmıştım ama sadece orada kalmasın dedim =)

Hoş, eğlenceli, yeri gelince de duygulandıran bir filmdi. Başrollerin uyumunu sevdim. Kurgu da güzeldi. Sonunun ne olacağı baştan belli ama Jenna’nın yaşayacağı o önemli farkındalık nasıl gerçekleşecek bunları merak ediyorsunuz.

İnsanın aradığı şeylerin bazen uzakta değil de yanı başında olduğunu hatırlatan bir filmdi. Kötü gibi duran şeylerin bekleyip çaba gösterince harika bir şeye dönüşeceğini anlatıyordu.

Bence her şey zamanında yaşanmalı. İçinde olduğumuz anın kıymetini bilmeliyiz. Bu filmi izleyince bunun daha çok farkına vardım. Ayrıca önemli olan gösterişli popüler olmak değil, mutlu olduğumuz insanlarla sahte olmayan şeyler yaşamak :) Siz de bazen keşke şu yaşta olsam der misiniz? ben bazen derim ama artık büyüdükçe fark ediyorum her yaşın kendi güzelliği var ve o keyifli anları yakalamak bizim elimizde :) hayatımızı yoluna koymak için kendimizi düzeltip çevremizdeki insanları düzgün seçerek işe başlamalıyız.

Filmi keyifli vakit geçirmek isteyenlere tavsiye ederim :)

Ayrıca başka film yorumları da yazdım son günlerde. Onlar arada kaynamasın. linkleri bırakıyorum aşağıya:) hepsi harika =)

3 yorum:

  1. evet kıymet bilerek yaşamalıyız. sen de izle filmi :)

    YanıtlaSil
  2. çok tatliş buuuu izlediiim :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel ve keyifli bir film di 😊 izlemiştim emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...