26 Mart 2020 Perşembe

YILDIRIM TANRI DAĞI SAVAŞI – YILMAZ TUNA

Merhaba :)
Kitabın kapağı çok dikkat çekici ismi de öyle. Bir Türk askerinin hikayesi. Kitabı çok beğendim. Dün terasta kahvaltı yaptık. Dışarı çıkamıyoruz ama iyi ki terasımız var. Hava aldık biraz. Sonra da kitaba başladım hemen bitti. İlk kez Türk askeriyle ilgili bir kitap okudum. Gurur duydum ve duygulandım.


Polislik çok zor bir meslek. Her meslek zor ama bazıları daha da zor.
Yıldırım çok başarılı bir komiser. Görevi devralıyor ve başlarına çok zor bir iş geliyor. Düşmanları çok ve kimseye güven olmuyor. İhanet edenler bir yandan, diğer yandan paragözler ve katiller bastırıyor. Yıldırım’ın aile ilişkileri de kötü. Karısı çocuğunu kaybetmiş ve bir daha anne olamayacak. Bir şekilde karısı bu kötü dönemi atlatmaya çalışıyor ve o da Yıldırım’ın ekibine katılıyor.

Çok zor bir görev onları bekliyor. İstihbarat ajanları da giriyor işin içine. Suriye, Amerika, Türkiye üçgeninde geçiyor daha çok. Yıldırım bu zor görevi yönetiyor. Bir yandan kaçırılan küçük bir kızı ailesine teslim etmeye çabalıyorlar diğer yandan düşmanla çatışıyorlar.

Çok iyi bir kahramanlık hikâyesi okudum. Yaptıkları şeyler çok zordu ama başardılar. Siz de böyle bir kitap okumak isterseniz tavsiye ederim. Akıcı ve etkileyiciydi.

İnsan böyle şeyleri okuyunca askerlere polislere minnet duyuyor daha fazla. Allah onlardan razı olsun. Evet görevlerini yapıyorlar ama o görev çok kutsal. Vatandaşı ve ülkeyi korumak onların elinde. Bu tarz kitapları okuyunca empati duygumuz artar. Dua ederiz daha çok ve teşekkür ederiz. Şimdiki zamanlarda onlara da çok iş düştü. Allah hepsine yardım etsin.

@elosun_kitaplari moderatörlüğünde @efsusyayinlari ndan çıkan @yazaryilmaztuna nın kaleminden #yıldırımtanrıdağısavaşı kitabını okuduk. Emeği geçenlere teşekkür ederim.

4 yorum:

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...