16 Mart 2020 Pazartesi

HAYATA UZAK KAL – YAŞAR YEL



Merhaba :) incecik bir kitap fantastik. Ama bazı şeyleri eksik kalmış. Bazı yazım hataları var. Konu biraz daha düşünülüp güzel bağlantılarla birleştirilse farklı bir eser olurmuş. Sevdim mi sevmedim mi bilemedim ama yine de okudum ve hemen bitirdim. Türk yazarlara destek vermeyi seviyorum, yazarla konuştuğumuzda bazı talihsizlikler olduğunu ve bu yüzden kitabın bu şekilde olduğunu, diğer kitaplarını daha iyi kurguladığını söyledi. Yolu açık olsun.


Huk ve Jack gizemli bir ormanda karşılaşıyorlar. Oraya nasıl gittikleri belli değil, ormanla nasıl bağlandıkları belli değil, göle yaklaşınca okyanus oluyor, evrimleşen canlılar var, canavarlar var ve birileri bunları ormandan kovuyor ama kim belli değil. Yani bunlar açıklanmamış, betimleme ve ortamı karakterleri net anlatma yok. Aslında olsaydı kitap daha iyi canlanırdı kafamızda. Yine de düşünce iyiydi. “Her hayat bir gün yeniden başlayacaktır.”

Huk ve Jack’in macerası değişikti. Sonunda kurtuldular ama keşke daha iyi kurgulansaydı konusu ilgi çekici çünkü. Türü sevenlere öneririm.

@helincekitaplar moderatörlüğünde @yasaryell ‘in kitabı #hayatauzakkal kitabını okuduk. Teşekkür ederim.


2 yorum:

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...