25 Mayıs 2020 Pazartesi

KORE DİZİSİ YORUMU // ANOTHER MİSS OH


Yayımlandığı yıl: 2016

Bölüm sayısı: 18

Türü: Romantik, Komedi, Dram

Ödüller: En İyi Kadın TV Başrol Oyuncusu Dalında Baeksang Sanat Ödülü

Oyuncular: Seo Hyun-jin (Oh Hae-young), Eric Mun (Park Do-kyung), Jeon Hye-bin (Oh Hae-young)

Konusu: Dizi, geleceği görme yeteneğine sahip olan bir adam (Eric), Oh Hae-Young (Seo Hyun-Jin ve Jeon Hye-Bin) adını taşıyan iki kadından uzak durmaya çalışmasını anlatmaktadır.

DİZİ YORUMUM:

Merhaba harika bir diziyle geldim. Beni çokça hüzne boğan ve kahkaha attıran bir dizi. Zamanımızın kıymetini bilmeyi, sevgiyi bulunca peşini bırakmamayı, geçmiş bizi üzse de ders alıp geçmişi geride bırakmayı anlatıyor. Aşağıda replikler var üstlerine tıklayıp okuyabilirsiniz. Ben yaptım kolajları :) izinsiz almayın lütfen.

 Park Do-Kyung, sert ve soğuk karakterli bir ses yönetmeni. İşinde çok başarılı. Çılgın kardeşleriyle aynı evde yaşıyor. Evleneceği gün sevgilisi nikaha gelmez. Sonradan bu adam içine kapanır kimseye güvenmez. Onu terk eden kadından intikam alır ya da o öyle sanar. Onu terk eden kadın Oh Hae-Young’dur. İntikam aldığı sıralarda birden zihninde görüntüler belirir. Fantastik yönü de vardı yani. Görüntülerde sadece bir kadını görür.


Dizide iki tane Oh Hae-Young var. Biri güzel olan diğeri çirkin olan diye nitelendirilmiş. Ben bu ayrımı sevmiyorum bence ikisi de güzel. Neyse çirkin diye nitelendirilen kadın onunla aynı lisede olan güzel diye nitelendirilen Oh Hae-Young’dan nefret eder. Çünkü lise hayatı boyunca insanlar onları karşılaştırmış ve onda derin yaralar açmışlar. Diğer kişi herkesin hayran olduğu bir yüze sahiptir. Çokça arkadaşı vardır. Ama bizimki yalnızdır hep. Bu karşılaştırmalar, aşağılayıcı cümleler, dalga geçmeler Oh Hae-Young’da özgüven eksikliği yapar ve haaytı boyunca öyle hisseder. Lisedeyken kimse onunla sevgili olmaz mesela. Sonradan lise bitip kendi hayatına odaklanmaya başlayınca bir adamla tanışır evlenmek ister. Ancak adam onu düğünden önce terk eder. Hem de der ki yemek yemenden iğreniyorum. Böyle şeyler deyip onu terk eder. Ama bizimki der ki sen değil de ben seni terk ettim diyelim herkese. Onurum incinmesin daha fazla der. Ailesine bile gerçeği anlatmaz. Kendi içinde kahrolur.

Park Do-Kyung’un zihninde gördüğü kadın çirkin diye nitelendirilen Oh Hae-Young’dur. İkisinin karşılaşmalarını görür ve cidden karşılaşırlar. O andan sonra hayatları eskisi gibi olmaz. Park Do-Kyung ile Oh Hae-Young komşu olurlar ve aralarında bir aşk başlar.

Dizi çok güzeldi. Ana karakterler harikaydı. Ama beni en çok güldüren ve hüzünlendirenlerden biri de yan karakterler. Park Do-Kyung’un ablası ve en yakın arkadaşının arasındaki ilişki efsaneydi. Hem güldürdü hem hüzünlendirdi. Ablası sürekli içki içen, kendini dağıtıp Fransızca konuşan, zorlu bir müdür. İçki içip eve geldiği akşamlar yaşadıklarına çok güldüm. Fransızca konuşmasının sebebi çok hüzünlüydü. O Fransızca konuşurken diğerleri onu anlamaz saçmaladığını düşünürken Park Do-Kyung’un en yakın arkadaşı onu anlar ve onunla konuşur. İkisinin arasında imkansız görünen ama sonradan iyi olan bir ilişki başlar ister istemez. Onları bağlayan bir şey olur.

Oh Hae-Young’un ailesine de bayıldım. Annesi aşırı komikti. Sinirlenince üstünü çıkarmaya başlıyor ve karşısındakine saldırıya geçiyor falan :) babası da çok sessiz saf ama bazen komik biri. Oh Hae-Young’u evden attılar :) ama hep onu düşündüler ve Oh Hae-Young kötü şeyler yaşayınca onu güzelce eğlendirdiler, ağladılar. çok iyiydi. Ama sonradan annesinin bu eğlencenin ne kadar paraya mal olduğunu sorması acayip komikti :)


Başroldeki Oh Hae-Young'u canlandıran kadının çok iyi oyunculuğu var ya. onun başka dizilerini de severek izledim. Çok sevimli ve ağlayınca izleyeni de hüzünlendiren bir tipte. 

Ben dizilerde ana karakterler haricinde yan karakterlerin de hikayesinin iyi oluşturulmasını çok severim. Diziyi kaliteli yapıyor bence.

Dizi böyleydi işte. Biraz karışık bir anlatım oldu ama izlerken anlayacaksınız. Bir sürü şey yaşanıyor. Park Do-Kyung’un intikamı neye yol açtı? Oh Hae-Young’u neden sürekli zihninde görüyor? Onca şey arasında ikisi birlikte olabilecek mi? Hepsi ve daha fazlası dizide. Çok tatlı ve anlamlı bir diziydi.





5 yorum:

  1. Bu dizinin afişini görmüştüm bir kere ama bölüm sayısı uzun diye bakmaya ımmm üşendim biraz. Konusu oldukça ilgi çekici, teşekkür ederim yazı için, aldım listeye :))

    YanıtlaSil
  2. oooo bu da benlik yiaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de sen de çok seversin. izleyince yorumunu yaz mutlaka :))

      Sil
  3. baksanaaa son yazımda ne vaaaar :)

    YanıtlaSil

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...