31 Ocak 2020 Cuma

KOMİSER – MEHMET TAŞDELEN



Yazar: Mehmet Taşdelen

Yayınevi: Arsine
İlk Baskı Yılı: 2019
Sayfa sayısı: 112
Türü: Polisiye
***
KİTAP TANITIMI:
“ Merhaba gönlümün incisi. Beni yolcu ettikten sonra ilk yapacağın şey gelip bu günlüğü okumak olacak biliyorum. Öncelikle seni her şeyden ve herkesten çok sevdiğimi biran olsun aklından çıkarma olur mu? Seni bu şekilde bırakıp gitmenin verdiği hüznü sana anlatmam mümkün değil. Ama geleceğimiz için aslında hiç ayrılmamamız için bugün gidiyorum. Bir gün gönlümüz gibi hayatımızda birbirine bağlanacak. Sen her daim benim prensesim, gönlümün kraliçesisin. Bu yazımı okurken ağlayacağını biliyorum. Senin her damla göz yaşın benim yüreğime dirhem dirhem kor gibi düşer. Güldüğün zaman ortaya çıkan gamzeler benim en büyük sığınağım biliyor musun? Seninle yan yana iken kokladığım kıvırcık saçlarının kokusu en güzel parfümden daha güzel. Vakit yaklaştı huzurum. Seni çok ama çok seviyorum hayatımın anlamı. Hoşça kal.”

KİTAP YORUMUM:


Merhaba :) kısa ama çok iyi bir kitapla geldim. Yazarımızın ilk kitabı ve bence güzeldi. Kitap aşk kitabı gibi başlayıp polisiyeye döndü. Buğra ve Nehir baş karakterleri. Nehir, FMF hastası. Buna da dikkat çekmiş yazar. Hastalığın ne kadar zor olduğundan ve atak olunca en az 1 gün yatarak geçirilmesi gerektiğinden bahsetmiş. 

Buğra ve Nehir birbirlerine aşık oluyorlar. Üniversite yılları güzel geçiyor. Ancak kötü bir olay gölge düşürüyor mutluluklarına. Spoiler olmasın diye söyleyemem. Kitap o andan sonra polisiyeye dönüşüyor. Komiser ismiyle nasıl bağlantı kuracağını anlamamıştım ama gayet başarılıydı aradaki bağ. Her polisiyede olduğu gibi burada da bir katil var ve ben onu tahmin ettim. Kitap sıkıcı değildi, sürükleyiciydi. 112 sayfaya çok iyi bir roman sığdırmış yazar. Tebrik ediyorum.


Nehir, günlük tutuyor ve bu ayrıntı da hoşuma gitti. Ben de günlük tutmayı severim çünkü. Buğra ile arasındaki sevgi çok iyiydi. Belki biraz daha bahsedilebilirdi ama böyle de çok iyi.

Buğra’nın Nehir için yaptıkları etkileyiciydi. Gerçekleri bulmak için verdiği çaba çok değerli. Bir yandan gerçeği öğrenmek isteyip bir yandan da gerçeklerden korkmasına rağmen sonuna kadar diretti.

Kitabın kapağı hoş. Kapakta silik bir şekilde intihar mı? Cinayet mi? Yazıyor.
Polisiye ve aşk ikilisini sevenlere tavsiye ederim. Yazarın başka kitaplarını da bekliyorum. Yerli polisiyeyi ve yeni yazarları desteklemeyi seviyorum. Herkese iyi günler dilerim :)

@arsine.yayincilik , @yazaralibayram ve @ttasdelenmehmett ‘e çok teşekkür ederim bu güzel kitaba verdikleri emekler için :)

(FOTOĞRAF BANA AİT, ALMAYINIZ)



2 yorum:

  1. ay bu da ikinci polisiyeci yani saool :)

    YanıtlaSil
  2. Not alayım demeye korkuyorum listem uzadı gitti 🙈 ama benlik bir kitap 😅

    YanıtlaSil

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...