14 Aralık 2020 Pazartesi

ÖLÜMSÜZ ÖLÜM – NORA ROBERTS (ÖLÜM SERİSİ # 3)

 İlk Yayınlanma Tarihi: Temmuz 1996

Yazarı: Nora Roberts

Türler: Kurgu, Aşk Romanı, Gizem

Merhaba :)  Eve Dallas serisinin 3.kitabıyla geldim. @hayatim__kitap öncülüğündeki #polisiyetutkunları grubumuzda  bu ay okumak için #ölümsüzölüm ü seçtim :)

Eve’in en yakın arkadaşı Mavis bir cinayetle suçlanır ve olay yerindeki tüm kanıtlar onu gösteriyordur. Ancak Eve kanıtlara inanmaz arkadaşını tanıdığı için onun cinayet işlemeyeceğini düşünür ve onu temize çıkarmak için uğraşır. Bu sefer uyuşturucu satanlarla mücadele etmek zorunda kalır. Üstelik bu uyuşturucu kişiye gençlik ve aşırı güç verir, kişiyi hemen bağımlı hale getirir, 5 yıl içinde de öldürmüş olur, çok ciddi etkileri vardır. Bu seri gelecekte geçtiği için bazı şeyler farklı tabi. Uyuşturucuların yasal olanları var yani anladığıma göre bağımlılık yapma derecesi düşük olanlar yasal. Bağımlılık yapanlar yasa dışı. Eve daha önce hiç kayda alınmamış ve yasa dışı sınıfına giren bu yeni uyuşturucu türü ile uğraşır. Cinayetler olur ve bunlar Eve’i o öldürücü uyuşturucuya götürür namı diğer ‘Ölümsüzlük’e.


Mavis ünlü mankeni öldürmekle suçlanır. Erkek arkadaşını tehdit ettiği için onla kavga etmiştir daha önce ve erkek arkadaşının evinde gözlerini açtığında bu kadını ölü bulur üstelik yüzü parçalanmıştır. Ne yapacağını bilemez hiçbir şey hatırlamaz hemen Eve’i arayıp yardım ister. Eve de arkadaşını suçlamalardan korumak için gayret eder. Sadece bu da değil bir sürü şeyle uğraşır. Sonradan seri cinayet olduğu ortaya çıkar. Ters köşe yaptı yazar, katili hiç tahmin edemedim.

Bu kitapta Eve ve Roarke evlenmeye karar veriyor ve düğün yapma telaşındalar. İkisi de hislerini daha çok birbirlerine anlatıyor. Eve’in çocukluk travmalarını da bu kitapta öğreniyoruz, korkunç şeyler yaşamış. Duygusal açıdan da kitap doyurucuydu bu yüzden, Eve çok çalkantılı zamanlardan geçti. Aksiyon daha azdı bence önceki kitaplara göre. Moda dünyası ve uyuşturucular ön plandaydı. Eve bu kitapta Peabody’yi kendine yardımcı seçiyor o da ön plandaydı, iyi bir karakter. Roarke ile ilişkileri güzel gidiyor ama çok hızlı bence yani seri çok uzun ve ben evlenmelerini daha sonra bekliyordum 3.kitaptan düğün planlandı ;) Müstehcen sahneler diğer kitaplarına göre daha çok bunu da belirtmeden edemeyeceğim. Seri güzel de keşke bu kadar açıklık olmasaydı. Genel olarak seriyi beğeniyorum, devam kitaplarını da okuyacağım tabii ki :)

Polisiye, romantizm, aksiyon ve bazen dram sevenler için güzel bir seri. Çokça kitabı var, @epsilonyayinevi seriyi baştan basıyor inşallah hepsini basarlar tamamen, seriye başlamak isteyenler için bu güzel bir fırsat. Çünkü önceki basımları zor bulunuyormuş duyduğuma göre.

11 yorum:

  1. polisiye çok tarzım değil ama bu hatunu okuyan çok sevdiğim dostlar var aklımın bir köşesinde bakalım sıra ne zaman gelir sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelir bir gün sırası inşallah :) keyifli okumalar

      Sil
  2. Bu seriyi ve yazarı arkadaşlarım deliler gibi öneriyor. Hatta elimde ilk kitabı var ve bugün yarın başlayacağım. Bu yorumu görünce de daha da heyecanlandım.:)Serinin diğer kitaplarının bulunmuyor olması üzücü, umarım epsilon tekrar basar ve sürüründürmez beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah çabuk basılır şu an ilk 5 kitap basıldı galiba. ama seri çok uzun bence takipçisi de çok olduğundan tamamını mecbur basarlar basmalılarr bizi yarı yolda bırakmazlar inşallah ;) sen de okursun inşallah :)

      Sil
  3. Merhaba yazılarınızı okudum ve çok beğendim Bloğunuzu takipteyim :) Sizide bloğuma davet ediyorum davetimi kırmaz gelirseniz çok mutlu olurum :)

    Blog adresim: https://yusufakmann.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. nora seviyom madem seri okunur tenk yuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de sevdim norayı :) oku yorumunu bekliyorumm

      Sil
  5. Önceki basımları zor bulunuyor hatta bulunmuyor. Bu yüzden bazı kitapları çok pahalı. Dediğin gibi iyi ki seri tekrar basılıyor. Eğer fiyatını çok pahalı yapmazlarsa seri çok popüler olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah fiyat yüksek olmaz ve hepsini basarlar da okuruz :)

      Sil
  6. Nora Roberts iyidir. Bu tarzı sevenlerde alışkanlık yapıyor.

    YanıtlaSil

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...