30 Kasım 2019 Cumartesi

AĞAÇ EV SOHBETLERİ # 13 (SÜPER KAHRAMAN)



En beğendiğiniz ya da size yakın gelen süper kahraman var mı? Peki süper kahramanınızın en sevdiğiniz özelliği nedir? DC mi Marvel mı daha iyi?

Merhaba ben süper kahramanları çok severim. Lisedeyken bir arkadaşım sayesinde bu tarz şeyleri hiç bilmesem de ve fantastiğe o zamanlar sıcak bakmasam da marvel serisine başlamıştım. Sonra dc ve X-Man serilerini izledim. Daha da izlemediğim çok şey var ama Marvel’ın ana filmlerinin hepsini izledim diyebilirim. Bayılıyorum süper kahramanlı filmlere =)

Batman, Iron Man, Superman, X-Man, Spiderman, kaptan Amerika, Wolverine, Black Widow en en sevdiklerimden. Batman ve Wolverine’e ise aşığım J

Marvel mı Dc mi tartışmasına girmeyi sevmiyorum. Marvel filmleri daha yaratıcı daha kaliteli, teknolojiyi de kullanıyor ve bağlantılı, kredi sahneleri olması açısından çok iyi tabii ki. Ama dc nin de karakterleri güzel filmleri de iyi. İkisini de izlerim ayırt etmeden.

Süper kahramanlarımda en sevdiğim özellik, kendilerini umursamadan insanları korumaya çalışmaları, insanlara yardım etmeleri ve kötülükleri uzaklaştırmaları. Keşke gerçekte de böyle iyiliksever ve çok güçlü kişiler olsaydı. Ama hayat film değil. Kötüler hüküm sürüyor genelde. İyiler eziliyor, masumlar suçlanıyor. Suçlular ceza almıyor. Böyle bir dünya maalesef.


O yüzden de süper kahramanların adaletin yetmediği o anlarda adaleti sağlamalarına bayılıyorum. Çok duygusal anlar da yaşanıyor tabi.

X-Man, dışlanmış insanları anlatıyor. Dış görünüşleri yüzünden dışlanan ve sevilmeyenlerin hikayesi. Irkçılık var bir nevi. Süper kahramanlar ama insanlardan farklı olup mutant oldukları için onlara kötü gözle bakılıyor. Bu seriyi seviyorum ama keşke filmleri daha bağlantılı olabilseydi. Art arda izlediğim için aradaki o bağlantıyı göremedim pek. Karışıklık yaşandı. Zaten bir filmde zaman değişmişti ondan sonra her şey değişti. İyice karışık oldu. Keşke yeniden ve daha iyi şekilde çekilse. Mutantlar ikiye ayrılıyor bilkiyorsunuz. İki tarafın da kendince haklılıkları var. Kötülük yapanlar bile haklı bazı yerlerde. Öyle değişik bir seri. İzlemeyenler izlesin :):)

Ah Wolverine bayılıyorum o adama. Bir insan rolüne bu kadar mı uyum sağlar. Çektiği acılar ve yaşadıkları çok etkileyiciydi. Artık Hugh Jackman’ın bu rolü yapmayacağını öğrenince çok üzüldüm. Bu adam Wolverine ile o kadar özdeşleşmiş ki ondan başka kimse bunu oynayamaz, o da başka role uyamaz gibi o derece geliyor bana.

Christopher Nolan’ın yönettiği Batman üçlemesi mükemmel resmen. Batman’i de çok seviyorum. Parası ve dövüş uzmanlığı sayesinde buralara gelmiş ama insanları düşünüyor her zaman. Kötülerden Gotham’ı arındırma çabası takdire şayan.

Avengers serisi ise herkesin dilinde zaten. Çok seviliyor ben de severim.

Agents of Shield dizisi var bir de Marvel ın dizisi. İzlemeyenler izleyebilir. Phil Coulson ve Melinda May’e bayılıyorum. Çok severim bu diziyi de.

Dc’nin X-Man evreninde geçen dizisi The Gifted de harika, aile ilişkileri güzel yansıtılmış. 
Ayrıca Legion dizisi de güzel. Gerilimli karamsar ve zekice.

Her neyse yani süper kahraman evreni çok güzel. İhtişamlı. Çok acıklı şeyler olduğu gibi çok olağanüstü ve etkileyici şeyler de var. İzlemeye devam edeceğim tabii ki.
***
Bu aralar çok yoğunum. Son birkaç haftanınkileri yazamadım. Genç Kızılay'a üye oldum ve etkinlik organizasyonu bölümüne adaylığımı koydum. Türk Hemşireler Derneği Öğrenci komisyonu genel yönetimine adaylığımı koydum. Onlara seçilirsem vaktim daha da azalacak. Ama elimden geldikçe sizlerin yazılarınıza dönmeye çalışacağım. 
Ayrıca onkolojideki stajım kötü geçiyor. sonra detaylı anlatırım. ödevlerimiz arttı ve açık öğretimden okuduğum sağlık yönetimi sınavları yaklaştı ki daha ben hiç çalışmadım ona. dua edin bana lütfen inşallah her şeyi tamamlarım güzelce. vaktim de yeter. üniversiteyi boş geçirmek istemediğimden bir sürü şeyle uğraşıyorum :)
***
NOT: İlk haftanın konusu televizyondu onun hakkındaki yorumumu okumak için tıklayınız.

NOT: İkinci haftanın konusu küresel ısınma ve çevre kirliliğiydi. okumak için tıklayınız.


NOT: Üçüncü haftanın konusu yaşadığımız şehirlerdi. Ben Ankara'yı tanıttım. Okumak için tıklayınız.

NOT: Dördüncü haftanın konusu özgürlüktü. Okumak için tıklayınız.

NOT: Beşinci haftanın konusu mutluluk ve şükürdü. Okumak için tıklayınız.

NOT: Altıncı haftanın konusu düğünlerdi, gösterişti. Okumak için tıklayınız.

NOT: Sekizinci haftanın konusu ölmeden önce yapılacaklar listesiydi. Okumak için tıklayınız

NOT: Dokuzuncu haftanın konusu rüyalardı. Okumak için tıklayınız.



*** Deepsi ve İrem Can 'a teşekkür ederim.


7 yorum:

  1. heeey hadiiii staj ve sınavlar çok çok başarılar kolaylıklar sanaa. tımıms tabii ki dua ediceem :) diğer etkinlikler de ay ne güzel valla aferin ki sana yaaa. ne güzel dolu dolu meşgul olmak güzel şeylerlee. işte sen de bir süper kahramansın ki yaniiii :) ayrımcılığa karşıııııı ve iyilik yapan zayıfları koruyan bir süpersin sen deeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa deep neşe kattın valla :)
      çok sağ ol.
      dolu olmak hem yorucu hem de güzel. geriye bakınca faydalı şeyler yapmış olduğumu görmek istiyorum :)

      Sil
  2. Dualarımız seninle inşallah herşey istediğin gibi olur. Başarıların arka arkaya gelir inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Süper kahraman filmlerini ben de çok seviyorum. İki evrenin filmlerini de kaçırmadan izlemeye çalışıyorum. Son dönemde bu filmlere sallamak moda oldu ama ben eğlenmek için güzel bir yol olduğunu düşünüyorum.

    Sana kolaylıklar diliyorum. Üniversiteyi dolu dolu yaşama kararını takdir ettim. Biraz yorulsan da iyi ki bunları yapmışım diyeceksin ileride. Her şey gönlüne göre olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok haklısın. şu aralar dinlenemiyorum ama manen çok mutluyum fiziken yorgun olsam da. iyi ki diyorum :) sosyal olmak harika

      Sil

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...