15 Ocak 2021 Cuma

GALİP - EMRAH OLKAÇ

                                      

Merhaba🤗 Fotoğrafı beğendiniz mi?

Galip anne ve babasının uzun çabası sonucu doğan bir çocuk bu yüzden ailesi üstüne titrer her istediğini yaparlar. Galip ehliyeti olmadan araba da kullanır ve bu işte gerçekten iyidir dikkatlidir ancak kötü bir şey olur. Annesini gezmeye çıkarır kaza yaparlar. O olaydan sonra annesi vefat eder ve Galip hep kendini suçlar üstelik hayatı iyice zorlaşmıştır felç kalmıştır bir tarafı. Her şeye rağmen geç de olsa okuluna devam eder ve Saliha'ya aşık olur. Hayata bağlar bu aşk onu. Öyle ki aşkının peşinden giderek şehir değiştirir.

Saliha'nın ailesi Galip ile görüşmesini istemez engelli olduğu için onu kızlarına layık görmezler. Galip ona itiraf edince ailesi kızı abisinin yanına gönderir. Galip bunu öğrenince babasına ısrar edip o da oraya yatılı okumaya gider.

Saliha'yı bulmak ona haber iletmek için çok çabalar. Yüz yüze görüşmeye hemen cesaret edemez. Saliha ayrılmadan önce onun aşk itirafına karşı sessiz kalmış ama yanağından öptüğü için Galip beni seviyor diye ümit eder.
Umut doluydu kitap. Doksanlı yıllarda geçiyordu. Arkadaşlıkların daha samimi olduğu, aşkların daha gerçek olduğu yıllarmış.
Galip'in hiç vazgeçmemesi çok iyiydi ancak şimdiki zamanda biri böyle ısrarla ulaşmaya çalışsa ben korkarım malum kadın cinayetleri çok arttı.

Bazı şeyler çok tuhaftı ve bunun nedenini en sonda öğrendik. Babasının bazı tuhaflıkları var bunlar neden olmuş? Galip hem çok aşık hem de çok çalışkan birisi. Tıp kazanmak için çok çalışıyor. Örnek öğrencilerden. Zaten dersi fazla olduğu için Saliha ile hemen görüşemiyor. Saliha'ya ulaşıp onun da kendini sevip sevmediğini öğrenecek mi? Bunların cevabı kitapta😊

Anlatım sadeydi herkes rahatça okur ama sonu çok hızlı bitmişti, duygu yoğunluğunu da pek hissedemedim. Sonunun öyle olacağını tahmin etmemiştim.

@eshbookss @bloghemsire öncülüğünde @emraholkaç ın kitabı #galip i okuduk. Onlara teşekkür ederim. Geçen ay da bu ay da ful sınavla geçtiği için ben geç paylaştım biraz😔

8 yorum:

  1. kitap konu olarak güzelmiş fotoğrafa bayıldım tabi ki :D böyle bir açıdan çekilen fotoğrafları seviyorum zaten de manzara da müthiş yanii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya açık havada fotoğraf çok daha güzel oluyor :)

      Sil
  2. 90 lar zor ama güzeldi, şimdi herşeye kolay erişilebiliyor ve haliyle kolay kaybedilebiliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet doğru. zor olduğu için kıymet bilinirmiş. ama şimdilerde kıymet bilen çok az kolay ulaşıldığı için

      Sil
  3. Fotoğraf çok güzel. en böyle doğada çekilen kitap fotoğraflarını daha çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyle harika oluyor açık havada doğada :)

      Sil
  4. mutlu son gibi gözüküyoooo :)

    YanıtlaSil
  5. evet Türk filmine benziyor. fotoğrafı ben de sevdim açık havada daha güzel çıkıyor :)

    YanıtlaSil

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...