9 Ocak 2021 Cumartesi

KİTAP ALIŞVERİŞİM #8

Merhaba 🙂 @bkmkitapcom dan aldığım kitaplarımı reelste paylaştım ama gönderi olarak da atmak istedim. Alışverişim bayağı geç geldi 10 gün sürdü gelmesi. 16 aralıkta vermiştim siparişi 26 sında gelebildi. Yılbaşı yoğunluğu da olabilir ama sanki bkm diger sitelere göre biraz yavaş işliyor. Kardeşimin test kitapları orada çok indirimdeydi mecbur oradan aldık bende bu kitapları ekledim. 


🌙Çakıcı'nın İlk Kurşunu
🌙Yeni Dünya
🌙Fahrenheit 451
🌙Karmaşık Duygular
🌙Gargantua
🌙Tehlikeli Oyunlar


Biliyorsunuz ki 31 aralıkta kutulu Zweig çekilişi başlatmıştım, o kitapları da kazanana ilettim.
Gargantua'yı Etik hocamız önerdi mutlaka okuyun diye, merak edip hemen aldım🙂

Fahreinheit 451 ve Tehlikeli Oyunlar yıllardır merak ettiğim eserler.

Karmaşık Duygular'ı da #kitapbugusuokumagrubu mda okumak için aldım.

Sabahattin Ali'den eksik kitapları tamamlamaya çalışıyorum böylece tüm romanlarını, mektup ve deneme kitabını edinmiş oldum. Öyküler ve şiir kitapları eksik. Yeni Dünya kitabini #elimizdekitaplarıokuyoruz grubumuzda okuyacağız @kitaplarm_ve_ben ile birlikte🤗

2 hafta sürecek olan finallerim başlayacak. Çok yoğun olduğumdan aktif olamam pek. Ara tatili iple çekiyorum. Daha çok yorum, hikaye ve reels atacağım tatilde. Okumak ve izlemek istediğim birçok şey var😍

Siz neler yapıyorsunuz?
Bu kitaplardan okuduğunuz var mı?
Hangileri listenizde?
Önce oku dediğiniz kitap hangisi?

>> instagramda beni takip edin :) @farkli_diyarlar

12 yorum:

  1. BKM diğer sitelere göre kargosundan dolayi yavaş getiriyor evet

    YanıtlaSil
  2. Sabahattin Ali'nin bütün kitaplarını tamamladım, şimdi sıra Halide Edib'te :)

    YanıtlaSil
  3. Kitaplar şahane ! Sınavlarda başalarılar dilerim :) en güzel zamanlar :)

    YanıtlaSil
  4. Zweig'den çok eser okudum 12 13 tane falan sanırım. Sabahattin Ali'den de . Fahrenheit ne yazık ki yarım bıraktıklarımdan bu sene bir kere daha deneyeceğim ama

    YanıtlaSil
  5. Güzel kitaplar almışsın bende 2 gün önce bkm kitaptan sipariş verdim bakalım kaç günde gelecek bazı kitaplar hazırlanıyor derken bazısında tedarik siparişi verildi diyor. Keyifli okumalar dilerim

    YanıtlaSil
  6. Keyifle okumanızı dilerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. bunlar arasında fahrettin dört beş bir en önemlisi :) atay ın oyunu bu güzel ama öyküleri, günlükleri, romanlarını da unutmaa :)

    YanıtlaSil
  8. bkm yavaş diyor herkes seninkiler hızlı gelmiş yine de başkalarından duyduklarıma göre :) kitaplar güzeel :) finallerde başarılaar :)

    YanıtlaSil
  9. Fahreinheit 451 bende de okunmayı bekliyor. Sabahattin Ali'nin bütün kitaplarını okudum. Hepsi birbirinden güzel. Zweig de en sevdiğim yazarlardandır. Birkaç sene önce sürekli okurdum, geçen sene hiç okumadım. Yeni kitapları biriksin, onları da okurum.

    Finallerinde başarılar. Tatilde daha çok görüşürüz umarım. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  10. Fahrenheit ı merak ediyorum aslında eski kitap çoktan okumalıydım.

    YanıtlaSil
  11. Mrb.blogunuzda yeniyim, okumaya geleceğim ama takip et bölümünü bulamadım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba bilgisayardan giriyorsanız sağ üstte Farklı İnsanlar kısmı var oradaki mavi butona tıklayın İZLE yazıyor. çıkan ayrı bir ekran oluyor yine izleye basın. eğer mobilden giriyorsanız da en alta inip web sürümünü görüntüle deyin sonra sağ üste gelip mavi butonu bulun izle ye tıklayın. maalesef mobilde bu butonu eklemeyi bir türlü başaramadım o yüzden bence bilgisayardan girip bakın daha kolay yaparsınız. bu arada hoş geldinizz :)

      Sil

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...