31 Ağustos 2020 Pazartesi

SANSAR – ESRA ESENLİKÇİ

 

Merhaba :) Türk bir yazardan polisiye kitapla geldim yine :)

@okuyanterazi moderatörlüğünde @bookloverdentist ‘in kitabı #sansar ı güzel bir grupla okuduk. Tabi yoğunluğumdan ötürü ayın son gününe kaldı paylaşımım. Okumamda emeği geçen herkese teşekkür ederim.


Narkotik Şube Komiseri Akın, uyuşturucu pazarlayan büyük bir çetenin peşinde ancak ne yaparsa yapsın birileri yoluna taş koyuyor. Sonra onlara bir ihbar geliyor. Ünlü ilaç firması Sansar Pharma şirketinin uyuşturucu üretimiyle alakası olduğunu söylüyor. Akın bunu araştırıyor. Upuzun bir zamanını alıyor. Şirketin başında acımasız bir adam var: Suat. Suat siyasetçilerden polislere kadar içerden adam oluşturuyor, onlara para vererek susturuyor. Böylece yaptığı şeyleri örtbas ediyor.

Ancak Suat’ın karşısında kaybedecek hiçbir şeyi kalmamış olan bir düşman çıkıyor: Merve. Merve’nin eşi Burak bu şirkete işe girmiş ve onu ailesiyle tehdit edip uyuşturucu ürettirmişler. Ama Burak dayanamayıp kaıyor ailesiyle ve tabi ki yakalnıyor. Burak ve küçük kızı öldürülüyor. Merve bu olanlardan sonra çılgına dönüyor. Üstelik polisin onu ciddiye almaması da durumu daha kötü yapıyor. İntihar etmeye kalkışırken birisi onu kurtarıyor. Suat’la savaşması için ona cesaret veriyor. 3 yıl ortalardan kaybolup kendini geliştiriyor ve Suat’ın karşısına çıkıyor, fabrikalarını yok ediyor. Ama çok zor her şey çünkü Suat manyak biri ve çok parası var, herkesi elinin altına almış.

Merve pes etmiyor yine de. Canından geçip onu mahvetmeye uğraşıyor. Nasılsa Merve’nin kaybedeceği bir şey yok artık.

Bu arada Merve meğerse Akın’la aynı liseye gitmiş ve Akın’ın yıllarca aşık olduğu birisi. İnsanın birini yıllarca sevmesi aşık olması biraz takıntı gibi geliyor bana. Ama bu kitapta aşk sonlara doğru vardı, o yüzden rahatsız olmadım pek. İlk başlarda onların anılarını okuduk orada da az geçiyordu aşk. Daha çok aksiyon ve gizem ağırlıklı. İyi bir polisiye olmuş. Sonunda Merve hakkında öğrendiklerimiz beni şaşırttı. Kitabın sonunu az çok tahmin ettim. Kitabın dili akıcı ama bazen çok detay verilmişti. Sürükleyici bir kitap.

4 yorum:

  1. Teşekkürler Hilalciğim 😊🌺🤚

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler tanıtım için. sevgiler

    YanıtlaSil
  3. valla sayende bir dolu bilmediğimiz yazar öğreniyooz :)

    YanıtlaSil
  4. ben hep buralarda duyulmamış yazarlara denk geliyorum :) yollarını açıyorsun.

    YanıtlaSil

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...