11 Ağustos 2020 Salı

SEN O KOCAYI BOŞA - ALİ BAYRAM


 Merhaba🙂 Erhan Amir'in son hikayesi bu kitap. Severek okudum. Gerçeğe dayanması insanda değişik bir etki bırakıyor.
Bir barda kadın öldürülür. Orada bulunan kişi şizofren bir barmen, baygın bir adam ve barmenin var olduklarını iddia ettiği 2 iri yarı adamdır. Ama adamlardan eser yoktur. Kitabın başındaki bu olay aslında en sonda yaşanan olaydır. Bu cinayete sebep olan şeyleri kitapta görüyoruz.

Kitapta iki üç olay var onlarla Erhan Amir ve Ali Bayram ilgilenir. Erhan Amir'in tanıdığı bir adam olan Cello sorgu sırasında öldürülür ve üstü kapatılır, yıllar sonra Cello'nun karısı Erhan Amir ile karşılaşır. Yaşananları anlatır. Erhan Amir Cello'yu kimlerin öldürdüğünü bulmaya çalışır. Diğer olay bir şirkette çalışan Yasemin adlı kadından gelen tuhaf mektuptur. Şirket patronunun cinayetlere karıştığını ima eden bir mektuptur. Erhan Amir buna inanmaz yine de peşine takılır. Işin içinden çok pis şeyler çıkar.

Polislik zor meslek her an hayatın tehlikede. Polisiye kitaplarda bunu net olarak görüyoruz. Allah yardımcıları olsun. Kitap gerçeğe dayandığı için üzüldüm bayağı.

Kitabı @hayatim__kitap öncülüğündeki #polisiyetutkunları grubumla okumak için seçmiştim🤗

PTT Hakkında Güncelleme: 

En son yazdığım yazıda PTT kitap kampanyası hakkında konuşmuştum. Tıklayarak okuyabilirsiniz onu. Bugün  PTT'ye gittim yine aynı çalışan vardı. bana aynı cümleleri söyledi ama bu sefer ben bilinçliydim ve inanmadım. resmi sitede yazan yazıyı gösterdim. zaten PTT ye şikayet de yazmıştım. kampanya devam ediyormuş ama fiyatı artmış 5 tl olmuş artık. 
Çalışan, şefini aradı o da kampanya var dedi. bir günde 2 ayrı yere kitap gönderilecekse ilkinde kampanya varmış ama diğerinde yokmuş bunu da söyledi bu da ayrı saçmalık ama neyse bir şey demedim zaten 1 kitap gönderecektim. sonra çalışan telefonu kapatınca dedi ki bize güncel bilgiyi söylemediler. ben de dedim zaten ülkede ne yolunda gidiyor ki? herkes işini düzgün yapsa keşke. niye yalan dolan var ? 5 tl vermesi gerekirken 16.25 tl yi insanlardan nasıl alırlar? bilmeyen birisi olsam inanırdım. yazık gerçekten her şey pahalandı. neyse yine de kitap kampanyası devam ettiği için sevindim.

12 yorum:

  1. ali bayram aynı zamanda roman kahramanı da yaniiii :) ptt bilgisi için tenk yuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bazı kitaplarında kendisi de var. gerçekte yaşadıklarından yola çıkıp yazmış :)

      Sil
  2. feriha hanım teyze geldiiii :)

    YanıtlaSil
  3. evet listelerimiz bayağı dolu. denk gelirse bakarsın. çok haklısın başta yazdıklarında. üzücü durumlar..

    YanıtlaSil
  4. Güzel ve ilginç bir hikayeye benziyor :) teşekkürler yazınız için

    YanıtlaSil
  5. Yalnız kitap çok iyiymiş yaaa merak ettim🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet güzeldi ve gerçeğe dayandığı için ilgi çekici

      Sil
  6. Gerçek hikayelere dayanan kitaplar benimde ilgimi çekiyor :)
    PTT ile yaşadığın olayı kaçırmışım ama bazı şubeler bunu yapıyor. 3 katı para alıyorlar, hakka girmek resmen. Bu tarz konularda bilinçli olmak şart..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle araştırmalıyız her dediklerine inanmayalım kandırabilirler çok duydum öyle.

      Sil

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...