23 Ağustos 2020 Pazar

ÇIPLAK ÖLÜM - NORA ROBERTS (ÖLÜM SERİSİ # 1)

 

Merhaba🤗Efsane polisiye serisine başladım. Ölüm serisinin (Eve Dallas serisi) ilk kitabını okudum. @mehtapinkitaplari öncülüğünde #gerimgerimgeriliyoruz grubumda bu ay okumak için seçtim📚

@kitapbugusu bu seriyi çok seviyor, ben de onun anlatımından yola çıkıp seveceğimi düşündüm ve sevdim💜

Eve Dallas; sert,soğuk, zeki, güçlü, çalışkan bir Teğmen. Uzak bir gelecekte, teknolojinin arşa ulaşmasına az kaldığı bir zamanda geçiyor. Her şeyin çözümü var ama insanın 7 büyük günahına çözüm yokmuş.

Büyükbabası senatör olan bir fahişenin cinayetiyle başlıyor kitap. Kitabin geçtiği zamanda kurşunlu silahlar antika olmuş ve cinayet bu şekilde işlenince dikkat çekiyor. Tabi öldürülen kadının dedesi siyasetçi olunca her şey gizli tutulup, davayı yetenekli ve 10 yıldan fazla tecrübesi olan Dallas'a veriyorlar. Katil tarafından 6 tane cinayet işleneceği belirtiliyor. Eve kendini adıyor adeta. Bu cinayetlerin gittiği yer onun hatırlamak istemediği, can yakıcı geçmişini ortaya çıkartıyor. 

Eve, cinayet şüphelisi Roarke ile tanışıyor, kendini tutsa da ona kapılıyor😌 Aralarındaki etkileşim güzeldi, uyarı veriyim müstehcen sahneler mevcut. Roarke; zengin, zeki, kendini yetiştirmiş, sıradışı projeleri olan, etkileyici bir adam. Eve'den daha ilk anda etkileniyor. Roarke ve Eve bu cinayetleri çözmeye çalışıyorlar. Eve, Roarke'ın suçsuz olduğuna inanıyor ama bir yandan da onla sevgili olması etik olmadığı için kendini uzak tutmaya çalışıyor. Eve, yine de ona çekiliyor💞

Bu ilginç seri katili yakalama serüveni oldukça etkileyiciydi. Katili tahmin etmedim, bir tahminim vardı ama elemiştim o kadar da değil diyerek ama eledigim o kişi çıktı. Yine de tam olarak bilemedim. Cinayete sebep olan olaylar zinciri çok fena. İnsanlık dramı resmen. O çağda bile insanın iğrenç yönlerinin mevcut olacağını vurgulamış yazar. Ayrıca ahlaktan en çok bahsedenlerin genelde en ahlaksız kişiler olduğuna da dikkat çekmiş 👌

Akıcı bir dili var, bazen eğlenceli, bazen düşündürücü, bazen duygusal bir kitap. Kurgusu çok iyiydi. Polisiye severim ve etkilendim bayağı. Seri o kadar uzun ki daha çevrilmeye devam ediyor, netten bakabilirsiniz sırasına😅 Devam kitaplarının hepsini okumama fırsat olur inşallah :) Sizlere de bu müthiş seriyi öneriyorum. daha önce yazarın AŞK SIĞINAĞI adlı kitabını okudum. üstüne basıp okuyabilirsiniz ona yaptığım yorumumu :)
#farklidiyarlarkitap #fdölümserisi 
FOTOĞRAFLAR BANA AİT, ALMAYINIZ.

9 yorum:

  1. Bu seriyi çok merak etsem de alıp okumak nasip olmadı henüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni baskısını yapıyor epsilon. bence onları alıp başlayın :)

      Sil
  2. evet baştan basıyorlar birkaç kitabı çıkmış. yeni kapaklarla basılıyor hem de. ben de yeni çıkan ilk 2 kitabı sipariş etmiştim. devamını da sonra alacağım inşallah :) sen de al kaçırma =)

    YanıtlaSil
  3. yanda gördüm de, dünyalar savaşı nın yeni dizisi var çokzel yaaa :) nora roberts demek yeni baskılar ha iyi haber saoool :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet :) war of the worlds ü ilk yayınlandığında güncel izledim :)) sadece finalini bitiremedim final bölümü yoğun haftama denk gelmişti arada kaynadı gitti ama tamamlıycam :)

      Sil
  4. Ben de bu aralar başlamayı düşünüyorum bu seriye. :) İyi denk geldi.

    YanıtlaSil
  5. Bu seri çok uzun ya. Ve dediğin gibi daha çevrilmeyen kitapları var. Ben şimdilik okumayı düşünmüyorum ama yazarın tarzını seversem belki ileride okurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen çoook uzun. ben de artık başlayım da ömrüm bitene kadar anca çevrilir galiba ben de anca okurum. maalesef hızlı basmıyorlar halbuki talep de çokk :((

      Sil

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...