10 Eylül 2020 Perşembe

KEVAKİB - ADEM ÖZBAY

Merhaba🙂 çok uzun zaman önce @saksidaki_cicek sayesinde yazar bana kitabını imzalı olarak göndermişti. Ancak gerek ders yoğunluğum gerek okuma gruplarımdaki önceliği olan kitaplarım yüzünden paylaşım yapmam bu zamana kaldı. Öncelikle yazar @ademozbay 'a çok teşekkür ederim🤗 kitabı imzalayıp bana şunu yazmış: "Kalbinin öyküsünü bulman dileğimle" nahif bir cümle 🌸 

Kevakib öykü kitabı. Kevakib Yıldızlar demek internette bulduğum kadarıyla. Içinde 15 tane öykü var. En çok sevdiğim öyküler 7 tane olmuş. İsimlerini de yazıyım hatta. "İhsan dedenin patatesleri, Kayıp hikayesi ömrümüzün, Kayıp hikâye, Acele bir hikâye yazarı aranıyor,  Sevgili 'sevgili', Asabi yazarın ilk hikayesi, İyilik amca." Kitaptaki öyküler çok çeşitli. Bazısı kısa bir olayı anlatıyor bazısı duygulara değiniyor. Edebi cümleler çok fazla. O açıdan sevdim.
En sondaki hikaye yani İyilik amca kitaptaki en sevdiğim hikaye oldu. 

Aşık, hasret kalmış, mutlu olan, hüzünlü olan, hayatın anlamını arayan karakterler vardı. Olayları ve duyguları saf bir şekilde önümüze sermiş yazar. Hayattaki ufak detayları hikayeleştiren insanlar iyi ki var. Böylece basit düşünüp elimizdekilerin kıymetini daha iyi anlıyoruz, karmaşalıktan uzaklaştığımız o basit hayata hasret kaldığımızı fark ediyoruz. 

Yazar ufak bir olayı çok güzel öykü yapabilme yeteneğine sahip. Klasik veya sıradan bir olay/kişi olsa bile onu çok güzel hikayeleştirmiş @ademozbay emeğine sağlık 🤗 

Benimle alakalı olan küçük bir sorundan daha bahsediyim: Bazı hikayeler cok kısa olduğu için damağımda kaldı, neye varmak istediğini pek anlayamadım bu yüzden. Ben uzun hikaye ve roman sevdiğimden olsa gerek yeterli gelmedi bazıları. Ama öykü okumayı çok sevenlerin bayağı hoşuna gider. Dediğim gibi öykü pek sevmem. Ara sıra okurum ama roman gibi beni sürüklemez genelde. Ama kitabı genel olarak sevdim.
#farklidiyarlarkitap #farklidiyarlaryorumluyor #kevakib #ademözbay #azkitap @azkitap 
***
NOT:     KPSS geçti gitti sonunda. 2 aydır çalışıyordum, deneme amaçlı girdim iyi de oldu. değişik bir sınav çok çalışmak lazım. AÖF Yaz okulu sınavım vardı 5 dersten, muhasebeden emin değilim ama diğerlerinden geçerim gibi duruyor. o kadar içim rahatladı ki sonunda sınavlarım bitti. 5 ekime kadar, okulum açılana kadar, rahat olacağım. Dün Deep'in daha önceden önerdiği dizilere bakarken bir anime ilgimi çekti ona başladım 7 bölüm izlemişim gece :) çok güzeldi, adı da Charlotte

8 yorum:

  1. yazarın ismini sayende öğrendik. geçmiş olsuun azcık dinlen yaa tatil yap, charlotte biriciklerdeeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yazarın romanı da var sadece öykü kitabı değil. charlotte dün gece bitti :) hızlıca izledim. hazır sınavlardan kurtulmuşken izleyim bolca :)

      Sil
  2. kpss için geçmiş olsun. hayırlısı neyse o olsun kısmetinde merak ettim kitabı. mustafa çiftçini hiye kitapları da çok iyidir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim =) o yazarı duymadım ama bakarım :)

      Sil
  3. Kalbinin öyküsünü bulman dileğimle vaov mükemmel kalbime dokundu...

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir öykü kitabına benziyor, sen de çok güzel anlatmışsın canım. Yüreğine emeğine sağlık 😍🌺🤚

    YanıtlaSil

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...