6 Eylül 2020 Pazar

ANİMASYON YORUMU // THE HOLLOW

 


İlk bölüm yayın tarihi: 8 Haziran 2018

Son bölüm yayın tarihi: 8 Mayıs 2020

Kanal: Netflix

Sezon sayısı: 2, toplam 20 bölüm

Türler: Gizem, Bilimsel Fantezi, Macera, Komedi-drama

***

Merhaba :) Bu sefer de Kağıttan Dünyam’ın sayesinde öğrendiğim güzel bir dizi ile geldim. Animasyon filmlerini severim ama dizisini ilk kez izledim, çok hoş oluyormuş. 2 sezon, toplam 20 bölüm ve bölümler de yirmişer dakikalık. Gizem ve fantastik içeriyor bolca.


Üç genç ful duvarla kaplı bir yerde uyanıyor. Kim olduklarını, neden orada olduklarını hatırlamıyorlar. Sonra sadece isimlerini hatırlıyorlar. Oradan kurtulmak için uğraşıyorlar. Dizi genel olarak çeşitli bulmacaları çözmekle şekilleniyor. Tuhaf yaratıklarla, yerlerle karşılaşıp çeşitli maceralar yaşıyorlar. Gerçekten ilginç olaylar yaşadılar merakla izledim hep. Biz de onlarla birlikte neden o olayları yaşadıklarını öğrenmeye çalışıyoruz. Sonradan her birinin süper gücü olduğunu ve kendileri gibi bir başka grup daha olduğunu öğreniyorlar.

Adam, Mira ve Kai başroller. Adam lider özelliğini üstleniyor. Mira zeki birisi, her zaman ekibi bir arada tutan o. Kai’nin bazı davranışlarına sinir olmuştum ama sonradan onun karakteri de oturdu biraz. Bir de her başları sıkıştığında onları oradan kurtarıp daha da kötü yerlere fırlatan Tuhaf Adam var. İsminden de belli tuhaf biri, ürkütücü şeyler söyleyip onları bir başka yere portal yoluyla gönderiyor. Karşılaştıkları karakterlerin bazıları ürkütücü, bazıları komik. Bir de haritaları var ilk başta tamamen boşken, onlar farklı yerlere gittikçe harita da doluyor. İlk sezonun sonunda cidden şok olmuştum, ters köşe yaptılar. Her şeyin niye öyle olduğunu anladık.

2.sezonda da her şey içinden çıkılmaz bir hale bürünüyor. Gerçekten ilginçti. Ben iki sezonu da sevdim. 3.sezon gelir inşallah. İkinci sezonda arkadaş olmanın önemini fark ediyorlar. Bazı üzücü şeyler yaşıyorlar. Rakip oldukları kişilerle birlikte hareket etmeye mecbur kalıyorlar. Birbirlerine güvenmezlerse hayatta kalamayacaklarını anladıkları an çok daha iyi anlaşıyorlar :) Sürükleyiciydi. Hemen hemen her bölümün sonu merak ettirici şekilde bitti. Vaktim varsa diğer bölüme geçtim hemen.

Ben severek izledim iyi ki İlkay tanıtmış. Dinlenmeye çok az vaktim olduğu için bu kısa yapımlar iyi gidiyor. Sizlere de tavsiye ederim :)

Not: Görseller internetten alıntıdır. 

6 yorum:

  1. Çok severim böyle animasyon dizilerini 😍😍bunuda listeye attımm

    YanıtlaSil
  2. izlediiim çok şaşırtıcı idiiii :)

    YanıtlaSil
  3. Bende Deep'de görüp listeme almıştım. Ama daha izleme şansım olmadı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa deep in tanıtımına siz deyince girip baktım. o zamanlar animasyon diziler dikkatimi çekmediği için onun tanıtımını unutmuşum ben. güzel bir animasyondu.izlersin sen de sonra :)

      Sil

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...