28 Şubat 2021 Pazar

PSİKOLOJİK RUHSAL HASTALIKLAR İÇİN KORUYUCU ESMA – SÜLEYMAN DAMA

 

Yazar: Süleyman Dama

Yayınevi: Menekşe Kitap

Sayfa Sayısı: 160

İlk Baskı Yılı: 2020

Merhaba :) @dileklekitap moderatörlüğünde @iqkultursanatyayin dan çıkan @suleymandama nın kaleminden #koruyucuesma yı #dileklekitap etkinliğinde okuduk. Teşekkür ederim. 

İnsan biyolojik ve ruhsal olarak etkilenebilen, hasta olabilen bir varlık. Ruhsal hastalıklarda doktora danışılır mutlaka ama onunla birlikte Koruyucu Esma doğru bir şekilde çekilirse Allah’ın izniyle hastalıktan kurtulurmuşuz. Ben bunu bilmiyordum hiç, kitabı okuyunca öğrendim. Ruhsal psikolojik hastalıklardan (mesela depresyon kaygı taşkınlık takıntı), afet, kaza, salgın hastalıklardan, büyü nazar, falcılıktan ve cin, insan, karabasanın şerrinden korunmak; kötülüğe uğramışsak, hastalanmışsak onlardan kurtulmak için Koruyucu Esma çekmek şifa verirmiş, musibetlerden uzak tutarmış.


Kitapta 7 grup Koruyucu Esma tek tek anlamlarıyla verilmiş ayrıca grup olarak anlamları da verilmiş. İlk başta Koruyucu Esma’nın ne olduğu ve etki alanı bahsedilmiş. Sonra çeşitli ruhsal hastalıklar anlatılmış. Anlamları verilmiş ve en sonda da Koruyucu Esma’nın nasıl çekildiği anlatılmış. Ben kitabı çok beğendim bayağı faydalı.

Bugün okuyup bitirdim ama Esma’yı çekmek istediğimde sık sık kitabı açıp bakacağım. Tek sefer okuyup kapağını kapatmalık bir kitap değil ihtiyaç oldukça bakılabilecek çok faydalı bir eser olmuş bence.

Koruyucu Esma hem korunma amaçlı hem de belalardan hastalıklardan kurtulma amaçlı zikredilirmiş. Kitapta detaylarıyla anlatılmış. Sizlerin de faydalanmasını çok isterim. Ben bilmediğim çok fazla şey öğrendim, Allah hocamızdan razı olsun çok iyi bir kitap yazmış. Dua etmek insanı çok rahatlatan, çaresizliklerine derman olan bir ibadet. Koruyucu Esma çekildikten sonra dua etmek çok daha kıymetlidir muhakkak. Allah hepimizi tüm kötülüklerden korusun, istediklerimize hayırlısıyla ulaştırsın inşallah.

7 yorum:

  1. Koruyucu Esmayı ilk defa duydum, herkesin psikolojisinin bozuk olduğu şu dönemde faydalı bir kitap olabilir. Teşekkürler, ilk fırsatta almak isterim bu kitabı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bence de faydası dokunur bayağı. çoğumuzda anksiyete ve depresyon çıktı pandemide. iyi okumalar şimdiden.

      Sil
  2. hımms, esma-ül hüsna'nın esrarı var, kitap, yazarı mehmet arlı, içinde dualar var, zikir adetleriyle, senin bu kitap da herhalde esma ül hüsna dan alınmıştır, belki psikolojik olanları almıştır sadece :) iyi kitaptır tabii :)

    YanıtlaSil
  3. Allah'ü Teala'nın bütün isimleri şifadır, dua zaten bütün yöntemlerden daha etkili bir yardımcıdır.Bildigim kadarıyla herkesin ismine özel Esma'lar çekilmesi gerekiyor. Güzel bir paylaşım olmuş;) Hayırlı Cumalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yer gök duayla demişler ya öyle cidden. isme özel esma çekilmesini ilk kez duydum. araştırmak lazım.

      Sil

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...