29 Ekim 2020 Perşembe

KİTAP ALIŞVERİŞİM #7 (Okul için aldıklarım ve romanlar)


 Merhaba🤗 Öncelikle 29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN💓 Alışveriş yazımı instagrama ekledim ama bloga atmayı unutmuşum. Alışverişi yapalı oluyor bayağı, kendimi toparlayamadığım için yazamamıştım. 

Hemşirelikte Etik dersi hocamız 5 tane kitap önerdi okumamız için bu yüzden kitap alışverişi yaptım💜


📚Fareler ve insanlar, Okuyucu, Etik, insan ve değerleri, Nikamakosa Etik kitaplarını. O kitapların üçü @kitapsepeticom da vardı.
📚Insan ve degerleri yoktu onu pdf bulup çıkarttırdım.
📚Nikamakosa etik'i @palmekitabevi 'nden aldım. 23 tl idi galiba.
📚Mario Mazzanti kitaplarını bugün @a101iletisim 'den aldım. Tanesi 5.95 tl.

📚İsmini saymadıklarımın hepsi @kitapsepeticom 'dan. Toplamda 115 tl tuttu. Kitaplarda çok az hasar var ama gayet iyi geldi, 5 tane de çok tatlı ayraç göndermişler. Etik kitabım 3 günde falan temin edildi galiba, o yüzden biraz geç çıktı kargom. Kargoda sorun yaşadım. Dışarı çıkmıştık hemen sonra kargo gelmiş, Mng kargo aramadığı için de kargoyu o gün alamadım sonra biz gidip aldık. Alışverişim geleli oluyor biraz. Hem hasta olduğum için hem de derslerim başladığı icin vaktim yoktu, gönderiyi hemen atamadım. 

📚Toplamda 12 kitap aldım. Hatta Okuyucu ve Fareler ve insanlar'ı okuyup bitirdim yorumunu bloga yazarım ama instagrama biraz geç atacağım, kitapların fotoğraflarını çekmeyi unutup kuzenime verdim çünkü 🙈
@koridoryayinlari 'nın kitaplarını #kitapbugusuokumagrubu
'mla birlikte okumak için aldım💞

@okuoku1 in adı değişti Kitap Sepeti oldu, uzun zaman oluyor gerçi ama belki duymayan olmuştur. Benim ilk internet alışverişim Okuoku'dandı ve memnunum oradan❤ 

💙Tabi okul için de kitaplar aldım. Yazın "Doğum ve kadın sağlığı hemşireliği" kitabını almıştım 100 tl idi ama akademisyen yayınlarında şimdi 85 tlye düşmüş :( indirimi yakalayamadım. 
Sonra okul açılınca Akademisyen yayınlarındaki kampanyayı öğrendim ve 2 kitabı 100 tl'ye aldım :) "Klinik ilaç tedavisi" ve "Ruh sağlığı hemşireliği" . Palme yayınlarından 28 tl'ye "Temel ilk yardım" kitabını aldım. diğer derslerim için de hocaların slaytlarını çıkarttıracağım. Ayrıca seçmeli İslam dersim var. O da 2 kitap istemiş, vizede soracakmış mecbur almalıyım. Ah ah öğrencilik çok zor, ders kitapları çok pahalı. Keşke hayat bu kadar pahalı olmasa da gönlümüzce kitap alıp okusak çalışsak :)

Müsait olunca Hemşirelik 2.sınıf hakkında yazı yazmayı düşünüyorum. Ayrıca Covid tecrübelerimi de anlatmak istiyorum. Hem hatıra kalır hem de başkalarına faydalı olurum belki. 

Kendinize çok iyi bakın, kitapla kalın📚
 

8 yorum:

  1. evet fareler ve insanlar çok iyiydi. ayraçları ben de sevdim :))
    inşallah sende hemen kavuşursun. okul için alcağımız kitaplar maalesef ya çok pahalı oluyor ya da stokta olmuyor.

    YanıtlaSil
  2. nikamasaka etik nemiş ki yaa :) tımıms annat, okulunu daa covit i dee. mazzanti iyi gerilim yazıyooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aristo gözümü korkutuyor ama çok doğru tespitleri olduğuna eminim kaç yerde denk geldim ilk kez kitabını okuyacağım. etikle ilgilidir. etik kesinlikle bilinmesi gereken bir şey. derslerimiz çok sürükleyici geçiyor. ne kadar şey bilirsem o kadar korkuyorum yanlış bir şey yapmaktan. çok derin bir konu.
      diğer yazıları umarım yazabilirim en yakın zamanda. mazzanti evet severim :)

      Sil
  3. aristoteles'i 23 sene üniversitedeyken okumuştuk. ahlak anlayışı çok ölçülüdür aristoteles'in :)) bayramın kutlu olsun sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel olmuş üniversitede okumanız :) aristo gözümü korkutuyor biraz ama iyidir eminim çokça adı geçiyor her konuda. iyi ki üniversitede böyle iyi kitaplar öneriyorlar. bizim etik hocamız çok iyi harika kitaplar önerdi. bir an önce okumak istiyorum. senin de bayramın kutlu olsun =)

      Sil
  4. Kitap Sepeti en çok kullandığım ve en sevdiğim kitap satış sitesi. Hatta oradan büyük bir alışveriş yaptım, gelmesini bekliyorum. Kitaplar elime geçince blogumda paylaşacağım. Hepsini iyi günlerde okuman dileğimle :-)

    YanıtlaSil

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...