5 Nisan 2020 Pazar

ÇAMLIBEL – BÜNYAMİN AKBULUT



Merhaba :)
Yine bir şiir kitabıyla geldim. Benim okuduğum en kalın şiir kitabı olabilir. 207 sayfa. Şiir okumayı seviyorum ama art arda okuması beni yoruyor. Yine de bu kitabı zevkle okudum. Çok iyi şiirler vardı. Doğa, aşk, dostluk, sevgi, ayrılık acısı, özlem her türlü yaşama dair duygu içeren şiir mevcuttu. Bana şairin tarzı eski ozanları ve eski kıymetli şairlerimizi hatırlattı. Çok içtendi şiirleri. Ama bence aşık olan ya da aşk acısı eken daha duygulu okur şiirleri. Ben de severek okudum ama o hislerdeyken daha anlamlı gelir diye düşünüyorum.


Şairimiz bayağı donanımlı. Okçuluk Kulübü Başkanı, zaten bu yüzden kemankeş lakabını kullanıyor. Kemankeş okçu demek. AKUT’ta lidermiş, prof dağcı, paraşüt öğretmeni, ressam ve şair. O yüzden de doğa sevgisi bayağı çok ve kullandığı sözcükler güzel. Samimi bir Türkçe kullanıyor. Ben çok sevdim kitabı. Şairin 3 tane şiir kitabı var. 

Paylaşmam uzun zaman aldı bu aralar evdeyiz evet ama çok doluyum. İnstaya çok az vakit ayırabiliyorum. Sonunda bu güzel kitabı da önerdiğim için içim rahat.
Aşağıya sevdiğim dizeleri bırakacağım :)

“Gün olur da aklım takılırsa,
Olur da usanırsam yalnızlıktan,
Boş kalırsa tüm hayallerim
Alır başımı giderim.”
..
“Böyle mi olacaktı sevmenin bedeli?
İçimde kadere boyun eğmiş masum bir aşk…
Halbuki kitabımın sayfalarına sığdıramamıştım seni
Yazdıkça soluksuz atlar gibiydim…”
..
“Gönül dilim sustu.
Sevda başımda ağır bir yük
Usul usul bitiriyor beni
Bilesin.”
..
“Arkadan bakma hiçbir şeye
Yaşanması gereken ne varsa hazmet,
Şükret, minnet duy..”

@zezevebulut moderatörlüğünde @bunyaminakbulut_ un kitabını okuduk. teşekkürler :)

6 yorum:

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...