17 Nisan 2020 Cuma

CİNAYET ALFABESI-AGATHA CHRISTIE


Merbaha🖐Harika bir polisiye okudum. Agatha'dan her kitap güzeldir zaten. Poirot Agatha'nın ünlü karakteri. Bu da Poirot hikayesi.

Bir gün Poirot'a mektup geliyor. Cinayet işleyeceği yerin adını ve cinayet gününü veriyor katil ve ABC imzalı bir mektup. İlk başta kimse ciddiye almıyor ama Poirot kötü bir şeyden şüpheleniyor. Poirot'un bir de arkadaşı var adı Hastings olayları onun dilinden okuyoruz.

 Cinayet işleniyor A harfiyle başlayan bir şehirde. A ile başlayan kişi öldürülüyor. Ardından başka mektup geliyor ve alfabe sırasına göre işliyor katil. Ardında iz bırakmıyor. Bir sürü karakter var kitapta. Maktülün aileleri de katili bulma operasyonuna katılıyorlar. Poirot da inceliyor hepsini ve en ufak bir detay yakalamaya çalışıyor. Hatırladıkları ufak şeyleri öğrenmeye çalışıyor. Katili illaki gören biri olmuştur diye.

 Olaylar heyecanlı ve gizemliydi. Severek okudum. Sürükledi, çabuk bitti. Sonunda da ters köşe yaptı. Tam katili buldum dediğinde başka biri çıktı🤔 bol düşündüren, bol karakterli, takıntılı bir katil olan, bir roman. Ama kitabı bitirdiğimde olayin aslında çok basit olduğunu fark ettim. Agatha'nın romanlarındaki en önemli şey bu. Karışıklıktan basitlik çıkarıyor ✔

Ben kitabı #polisiyetutkunları grubumla okumak için seçtim. Gayet keyifli bir okuma oldu. 

8 yorum:

  1. Agatha'nın kitaplarına ben de bayılıyorum *-* Bunu da listeme ekleyeyim. Yorum için teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim. şimdiden iyi okumalar Büşra :)

      Sil
  2. feriha hanım yanda bak arşivde duruyor. yarın 13. bölüm gelecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen girdim okudum hemen blogundan. çok güzel olmuş hikaye :))

      Sil
  3. okudum bunu ama hatırlamıyooom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çabuk unutuluyor nedense. karışık olduğu içindir veya çok karakter olduğundan olabilir.

      Sil
  4. ben de ya çok severek okuyorum hep. instagramda görüyorum bazen tüm kitaplarını almışlar foto çekmişler ah diyorum ben de öyle biriktirseydim şimdiye kadar her alışverişimde alsaydım 1 er tane. ama artık mutlaka aklımda almaya çalışıyorum. en son gerçi fuarda alışveriş yaptım. sonrası kim bilir ne zaman olacak?

    YanıtlaSil
  5. yutupta agatha christie tiyatroları var, seslendirme, radyo tiyatrosu diye bulcan, çok güzel yaaa :)

    YanıtlaSil

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...