7 Temmuz 2015 Salı

FİLM YORUMU // KURDA TUZAK (ENTRAPMENT)



Filmin IMDB Puanı:6.1
Filmin Yapım Yılı:
1999
Filmin Türü:
Aksiyon-Suç-Romantik
Filmin Yönetmeni:
Jon Amiel
Filmin Senaristi:
Ronald Bass,Michael Hertzberg
Filmin Oyuncuları:
Sean Connery, Catherine Zeta-Jones, Ving Rhames
Süre:
113 Dakika



Tanıtım:

Kalbinizi durduracak derecede heyecan verici bu macera filminde kıvılcımlar yüksekten uçar. Sanat hırsızı Robert ‘’Mac’’ MacDougal, sigorta dedektifi Gin Baker’ın uluslararası entrikaların oluşturduğu sinsi tuzağına düşer. Polis tarihindeki en büyük kovalamaca için sahne hazırlanmıştır. Onlar bütün olasılıklar için hazırlanmış ve tüm detayları düşünmüşlerdir, bir tanesi dışında...



Film Yorumum:

Film gerçekten güzeldi, keyifliydi, heyecanlıydı, sürprizleri vardı yani ben beğendim :)

Canım yabancı dizilerimi izlemek istemeyince ben de film izlemeye karar verdim ve pişman olmadım. Oyunculuklar çok iyiydi, çok iyi bir ikiliydiler :)

Sean Connery’i bir yerden gözüm ısırıyor diyordum biraz araştırınca onun Gülün Adı’nda başkarakter Baskerwille’li William olduğunu hatırladım. 

Adamın oyunculuğu çok güzel ya :) Gülün Adı’nda da öyleydi. Bu arada Gülün Adı çok değişik bir film. Tümü manastırda geçiyor ve yedi cinayeti çözmeye çalışıyorlar bence onu kesinlikle izleyin. 

Ayrıca Gülün Adı’nın 700 sayfalık bir romanı var yazarı Umberto Eco, kaliteli bir yazar. Ben kitabı tarih ödevim için okudum lise 1’de ve özetini çıkardım, biraz anlaşılması zor ve okuması bu yüzden uzun sürüyor ama harika bir roman. Neyse belki onun yorumunu da yazarım bir gün :)

Yani Sean Connery, burada da rolünü çok iyi yapmış, daha sonra onun diğer filmlerini de izlemek istiyorum. Ama Catherine Zeta-Jones’u bu filmde tanıdım.


Film, hırsızlık üstüne kurulu. Maske’yi çalmak için hazırlandıkları kısımlar, Jones’un lazerleri geçtiği kısımlar, büyük binaları birleştiren köprüden geçmeleri, ikisinin birbirine güvenme ve birbirini sevme süreçleri çok güzeldi :)


Filmi izlerken ikisi de birbirine ihanet edecek diye çok korktum. Özellikle de filmin sonunda. Filmde aksiyon, çok fazlaydı. Ayrıca 1999 yılında yapılmasına rağmen hırsızlık teknikleri çok iyiydi. Mac (Connery) çok zeki bir adamdı ve bunu filmde sürekli hissettim.
(FOTOĞRAF BANA AİT ALMAYINIZ)


Gin ile profesyonel sınırlar içinde çalışacaklardı yani birbirlerinin özeli olmayacaklardı. Mac bu kuralı koymuştu en başta. Ama Gin’in karşı konulması zor bir kadın olduğunu dikkate almamıştı ve bu da bize ikisi arasındaki etkileşimi izlerken keyif verdi. Yani birbirlerine hemen aşık olsalardı eminim çok sıkıcı olurdu. Yani beğendim böyle olmasını. Zaten romantik sahneler çok azdı ama kararında olmuş. Çünkü o sahneler fazla olsaydı filmin asıl kısmı yani ikisinin çok büyük bir hırsızlık yapma planlarına fazla değinemezlerdi. 

Bence izleyin bu filmi. Eğer siz de boş durmaktan sıkıldıysanız kolay vakit geçirebileceğiniz, heyecanlı, bol aksiyonlu bir film arıyorsanız tam size göre ;)

***Şimdi filmden karelere bakın ;)
(NOT: Fotoğraflar tabi ki alıntı :P )  


(Mac'in kalesine giderlerken)

(Plan için hazırlanırlarken)

(Gin: Gözüm kapalı lazerleri geçerim dediğinde)



(Plan 1 -Maske- için yolculuk)

(Maske'yi almak için sudan geçtikten sonra) 

(Maskeyi çalmak için hazırlanırlarken) 

(Dikkat lazerler-Maskeyi almaya az kaldı)

(Maske'yi aldılar, kaçacaklar) 

(Büyük kavga sonrası) 

(İki kule arasından geçiyorlar demiştim ya, binalar sanırım bunlar ve çok yüksek)




(Gin Mac'i bekliyor)

(Spoiler olabilir: Mac geldi)

(Mac'in yine yedek planı var :D)

(Bu fotoğrafı çok sevdim, nasıl güzel bakıyorlar birbirlerine)



***Diğer film afişleri:




                                                                       -AMARİL-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...