13 Temmuz 2015 Pazartesi

KİTAP ALIŞVERİŞİM # 1


Kitap alışverişlerimi yazmayı düşünmüyordum, ama yine de denemek istedim. Ramazan boyunca fazla dışarı çıkamadım. Fakat bu hafta kuzenimde kaldık kardeşimle birlikte. Ee bizde boş boş evde oturmayalım Kızılay’a gidelim dedik. Sonra bende gezerken onları her zamanki kitapçıma götürdüm. KitapHırsızı ve Harry Potter ve Sırlar Odası ’nı aldım. 


Sırlar Odası’nı zaten sabırsızlıkla almayı bekliyordum. 100 sayfa okumuşum bile. Kitap harika :D


2.eli varmış kitapçıda. 10 tl olduğunu görünce aldım hemen. Zaten kitap da yeni gibi (2.el olmasına rağmen). 
3. Kitabı zaten bizde var. En kısa zamanda diğer kitaplarını da alacağım mutlaka. 

Kuzenlerimle Sırlar Odası ve Azkaban Tutsağı'nı izledik. Küçükken de dayım o filmlerin CD'sini almıştı, öyle izlerdik, tabi unuttuğumuz için Harry Potter izlemeye tekrar başladık.


Kitap Hırsızı’nı da almayı çok istiyordum ilk gördüğümden beri. Filmi çıkmış okuduktan sonra izlerim. 

Çok güzel polisiye kitaplar vardı ama babamla gitmediğim için kendi cebimden ödeyeceğimden bunları aldım :) Zaten ilk kitapçıya gittik. Sonrasında da çok yürüdük. Fazla alamazdım..


Kaderin Çağırdığı Yerdeyim, Ahmed Günbay Yıldız’ın kitabı. Okumaya başladım bile ;) Duygusal bir kitap. Daha önce yazarın Yanık Buğdaylar kitabını okumuştum, çok küçüktüm pek hatırlamıyorum. Bu kitabı da babam Kocatepe Kitap Fuarı’na gittiğinde almış. Ben de fuara gitmeyi çok istedim ama anneannem ameliyat olunca fırsat olmadı. Sanırım gidemem de çünkü yarın son gün. Eğer yarın ailecek gidersek yeni kitaplar da alırım. İnşallah gidebiliriz. Ne olacağı belli olmaz :)


Ramazan boyunca çoğunlukla evdeydim. Ama yine de kütüphanemde okumadığım birkaç kitap var onlar bitince yenilerini alırım :) Şimdilik bu kadar. Kitap yorumlarımda görüşmek üzere ;) Bu arada belki film yorumu da koyabilirim. Kurda Tuzak’ı izlediğim gün yine eski filmlerden Indiana Jones’un ilk iki filmini de izledim. Bugün de Marvel filmlerinden Iron Man 3’ü izledim. Okul zamanı başlamıştım yarısına gelmiştim ama bir türlü tamamlayamamıştım. Bugün bitirdim filmi. 

Neyse yarın Kadir Gecesi, iyi değerlendirin. Şimdiden Kadir Geceniz mübarek olsun :)

                                                               -AMARİL-

3 yorum:

  1. Kitap alisverisleri her zaman heyacanlidir benim icin. Kitapciya girdigim zaman bile mutlu olurum.^_^ Sanirim seninle beraber bir kitapciya ugramaliyiz. Cok guzel vakit geciririz bence^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya ben de kitap gördüğüm an çok mutlu oluyorum, o kitabı okumak için sabırsızlanıyorum, harika bir his :)
      Bir araya geldiğimiz zaman gidelim Meracığım. Bence de baya eğleniriz :)

      Sil

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...