12 Şubat 2024 Pazartesi

Zalim Prens - Holly Black (Peri Halkı Serisi 1.kitap)

💫
Güzel bir fantastik kitap okudum. Bir gün evinize korkunç bir adamın geldiğini ve anne babanızı katlettiğini düşünün. Bu da yetmez gibi o adam sizi ve kardeşlerinizi kaçırıp peri diyarına götürsün. Hiç bilmediğiniz bir yerde, çok zayıf olduğunuz üstelik etrafınızın acımasız perilerle dolu olduğu bir yerde büyümeye çalıştığınızı düşünün çok ürpertici. Jude ve kardeşlerinin başına gelen buydu🥺


Üç kız kardeşler ve Vivi peri diğerleri insan. Bunların annesi ve o katil adam eskiden birlikteymiş annesi sonra kızını alıp insanların yanına dönünce adam onları bulamamış bi süre. Bulunca da zaten intikamını almış. Jude ve Taryn peri dünyasına adapte olmak için çok çabalarken Vivi peri olduğu halde o dünyayı sevmemiş ve insanların dünyasına kaçıp duruyor.

Jude ve Taryn insan oldukları için dışlanıyorlar. Jude o dünyada önemli bi yer elde etmek için yanıp tutuşuyor. Prens Cardan ve arkadaşları Jude'a çeşitli işkenceler yapıyorlar. Cardan'ı mağlup etmeyi çok istiyor. Jude dövüş öğreniyor. Kral değişme zamanı yaklaşıyor ve bi prensin casusu bile oluyor. Ancak o kadar çok olay var ki Jude bile dönüştüğü kişiye inanamıyor. Bi sürü kan dökülüyor kitapta. Neler neler oldu. Merakla okudum. Fantastik dünya daha çok anlatılabilirdi ama yine de kolay kavradım hikayeyi.

Herkes kendi planını yapıyor. Jude da bambaşka planlar yapıyor kimin planı öne çıkacak derken inanılmaz şeyler oldu. Jude'u sevdim ama fazlasıyla cesur birisi bazen kendini düşünmeden tehlikeye girdiği oldu. Güçsüz olduğu halde perilere kafa tutuyor. Seriye devam edeceğim fantastik severlere tavsiye ederim güzel bi başlangıç kitabıydı👀

4 yorum:

  1. ne kadar değişik bir konu bu :)

    YanıtlaSil
  2. Seriyi bilmiyordum, heyecanlı bir kurgusu var gibi. Teşekkürler tanıtım için. :)

    YanıtlaSil
  3. Anlaşılır sade açık bir anlatım olmuş..

    YanıtlaSil
  4. Fantastik okumayalı baya oldu. Bu konu da ilginç görünüyor.

    YanıtlaSil

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...