26 Kasım 2023 Pazar

HAYSİYET - ECE ÜNER

 


Merhaba Ece Üner'i tanımayan yoktur diye düşünüyorum. Güzel ve sorgulatıcı bir kitap yazmış. Haysiyet kitabını sonunda bitirdim uzunca bi süre elimde süründü işe başladığım döneme denk gelince anca okuyabildim aslında çok hızlı bitecek bir kitap ve kesinlikle tavsiye ediyorum. Bana da çok sevdiğim bi arkadaşım tavsiye etti iyi ki okudum🥰


Pandemi döneminde yaşanan şeyler başta olmak üzere kadın cinayetleri, absürt olaylar, ülkenin gündemleri ele alınmış. Trajikomik şeyler de üzen sinirlendiren şeyler de çok fazlaydı. Okurken biz ne yaşamışız ya diye tekrar bi sorguladım. Neden bunları yaşıyoruz asıl soru bu. Neden bunlar başımıza getiriliyor?

Herkesin okuyup kendi payına düşeni anlaması gerekir bence. Eleştirel mizahi bir dille yazılmış. Severek okudum yormayan bir anlatımı mevcut. Bence bir şans verin 😍

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...