25 Eylül 2021 Cumartesi

VELHASIL AŞK – CEYHUN CAN SOYKAN

 

Merhaba :) Hayatta bazen ufak tevafuklar bizi değiştirir, hayatımıza yön verir. Sıradan gibi görünen bir günde biriyle tanışmak, hiç beklemediğin kişilerden ailenle ilgili şeyleri öğrenmek veya daha başka şeyler. Cihan için de böyle oldu. Kahvaltı yapmak için gittiği kafede aşık oldu ve hayatı değişti. Kardeşi öldükten sonra kimseyi yanına yaklaştırmazdı ama o kadına kapılarını açtı. Samimi, günlük hayatta olabilecek güzel bir aşk hikayesi kitapta yaşananlar. Tevafuklar biraz fazla gibi dursa da bence bunlar da oluyordur hayatta.


Tanıdık hisler, karakterler içeriyor bu yüzden okuması zevkli. Bir çırpıda bitirdim. Şiirler de var içinde renk katmış kitaba. 

Cihan söz yazarı ve şair, köpeğiyle yaşayan yalnız bir adam. Kelimeler onu rahatlatan en önemli şeyler. Kafede tanıştığı güzeller güzeli Ayza bir anda hayatının odak noktası haline geliyor. İyilik timsali Bulut amca var bir de onu da sevdim güzel bir karakter olmuş. Cihan, Ayza ve Bulut amca bir araya gelince Cihan’ın hayatındaki gizemler açığa çıkıyor. Öğrenmeyi hiç beklemediği şeyler ucundan tuttuğu anda önüne seriliyor. Hem kötü oluyor hem de yılların yükü yavaş yavaş azalıyor. Yani sadece aşka odaklı değil kitap ve bu yönünü sevdim ben. Beklenmedik şeyler öğrenince okuma daha da zevkli oldu. Sadece bazı sıfatlar fazla tekrarlanmış öyle olmasa daha iyi olurdu bence. Onun haricinde dili iyiydi yorucu değil. 

Size de tavsiye ederim hızlı okunan samimi hisler barındıran güzel bir kısa roman.

8 yorum:

  1. Yazarı duymamıştım. Anlatımı güzel sanırım. Denk gelirse okumak isterim. :)

    YanıtlaSil
  2. bazen yıllarca taşıdığımız yükler olur. kurtulmak için doğru yoldaşa ihtiyaç duyarız. beklemekten vazgeçtiğimiz anda gelir o yoldaş. kitabı okunmadım ama yazıdan çıkardığım kadarıyla duygusuna çok yakın bir dizi seyrediyorum. :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen tam tarif ettiğiniz durumla vardı kitapta da. izlediğiniz diziyi de merak ettimmm :)

      Sil
  3. evet öyleydi. sen de okursun belki :)

    YanıtlaSil
  4. Hay Allah, hiç "Bulut" amcam olmadı. Ne de çok isterdim olmasını.

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir kitaba benziyor, kapagını da sevdim 🙂

    YanıtlaSil
  6. gündelik hayattan alınma tatlı aşk hikayesi yani, güzel konu :)

    YanıtlaSil

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...