21 Mart 2016 Pazartesi

KİTAP ALIŞVERİŞİM # 2



6 gün önce Okuoku'dan sipariş ettiğim kargo elime ulaştı. İnternetten ilk kitap siparişimdi ve memnun kaldım. Kitaplar hasarsız ve tam bir şekilde bana geldi çok şükür. Tabi babamı online kitap almaya ikna etmem zor oldu. Daha önce şal sipariş etmiştim onu isteyince hemen kabul etmişti. Ama kitaplar için baya dil döktüm ve kabul etti. Bu ay baya harcama yaptık, sadece benim için, o yüzden biraz sıkıntılı oldu ama sonunda kitaplarıma kavuştum. Beşinci denememizde sonunda sipariş etmeyi başardık. Ben kitapları seçtikten sonra zaten tükenmiş. Tam zamanında almışım yani ;)



Çok güzeller değil mi? Uzun zamandır almak istediğim kitaplardı. zaten Okuoku'daki indirimi duymayan kalmamıştır herhalde. Kitapların tanesi 10 tl. Baya uygun fiyattaydılar ve kaçırmak istemedim. Hatta bir ara indirim bitmiş ama yeniden başlatmışlar. Bir sürü kişi bu seriyi aldı sanırım. Gerçekten çok harika bir seri Ay Günlükleri serisi :)



Şu ayraçların tatlılığına bakar mısınız? Daha çok ayraç var ama en güzelleri bunlar :)

Bu aralar milletçe zor ve yorucu günlerden geçiyoruz. Önce Ankara sonra İstanbul. Ankara'da yaşadığım için baya etkilendim bu olaylardan. Kızılay'dan mecburen geçiyorum ve patlamanın orda olması çok etkiledi herkesi. Ama ne yaparlarsa yapsınlar bizi korkutamazlar elbet ayaklanacağız ve onların hepsi cezasını çekecek. Bu vatan bizim ve ölene kadar direneceğiz. Bizden sonraki kuşaklarda bu vatanı bizi bölmeye çalışan iç ve dış kuvvetlere teslim etmeyecek!!!


Alışveriş maceramı daha sonra detaylı anlatacağım ama şimdi sınava çalışmam gerek. Uzun zamandır blogu boşladım ama sınav haftam biter bitmez yani nisanda inşallah bir sürü yorum paylaşacağım.

Bu arada artık blogumun İnstagram sayfası da var: @farkli_diyarlar  aratarak bulabilirsiniz. Burada bir şey paylaşmasam da oradan takip edebilirsiniz neredeyse her gün bir şeyler ekliyorum :)

                                             -AMARİL-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...