30 Nisan 2022 Cumartesi

SESSİZ KIZ - TESS GERRITSEN (RİZZOLI&ISLES # 9)

 

Merhaba🙂 Rizzoli&Isles serisini bayağıdır okumuyordum. Seri 13 kitap falan, ben ilk 7 kitabı okudum. 8 ve 9 olan Buz gibi soğuk ve Sessiz Kız kitaplarını yıllardır alamamıştım. Fuarda sessiz kızı bulunca aldım ve hemen okudum ama buz gibi soğuk daha önce okunmalı bunu unutmuşum. Diyorum ki Maura'nın hayatındaki bu değişiklik ne zaman oldu ya meğer önceki kitapta anlatılmış artık sonra okurum onu😅 Rizzoli&Isles serisi bence en iyi polisiye serilerinden birisi, lisedeyken keşfettim ve çok sevdiklerim arasına girdi. Uzun soluklu seri ve yazar hala yeni kitaplar ekliyor😍

Kitap gerçekten tatmin edici bir polisiye gerilim. Seriyi uzun zamandır okumadığım için de çok özlemişim. Kitap kesik bir elin bulunmasıyla başlıyor, geçmişteki katliama ve Çin mitolojisindeki Maymun Krala kadar uzanıyor. Mitolojiyi de öğrenmiş oldum ilginçti. Kılıç ustaları kitapta ön plandaydı. Sessizce hareket eden kılıç ustası kim diye çok merak ettim birkaç şüphelim vardı ama tutturamadım😶


Kitabın sonunda tüm gerçekleri öğrenince üzülmüştüm çünkü rezil insanlar vardı yine ve kötü şeyler yapmışlardı. Gerilim kısmı sonlarda vardı biraz. Bu kitapta bir de Jane'e acemi polis de yardım ediyor. Jane'in annesi de Korsak ile evlenme niyetindeydi ona da şaşırdım 😅 yazar Jane ve Maura'nın özel hayatlarına daha çok değinseydi keyifli olurmuş. Jane ve Maura'nın arası da bu kitapta kötüydü ona da üzüldüm biraz. Genel anlamda iyi bir kitap ve iyi ki okudum. Hızlıca bitirdiğim bir roman oldu. Seriyi size de fazlasıyla tavsiye ederim bence sırayla okuyun😍
@mehtapinkitaplari önderliğindeki #gerimgerimgeriliyoruz grubum için okudum😍

Hepinize iyi bayramlar dilerim şimdiden  :) 

12 yorum:

  1. Tess Gerritsen'den bir kitap okuyup beğenmiştim, bayağı zaman oldu ama Rizzoli & Isles serisinden miydi tam hatırlayamadım şimdi..

    YanıtlaSil
  2. Yazarın kitaplarını merak ediyorum ama sadece 1 tanesini okuma fırsatım oldu. :)
    İncelemen için teşekkürler, emeğine sağlık. :)
    Şimdiden iyi bayramlar <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim :) yorum spama düşmüş yeni gördüm. yaazarın diğer kitaplarını da esin oku bencee :)

      Sil
  3. Gerçekten de en iyi polisiye serilerden ben de çok seviyorum 😊

    YanıtlaSil
  4. Kitaplar birbiriyle alakalıysa serisi sıralamaya göre okumak şart oluyor. Hoş ben alakasız olsalar da sırasıyla okuyorum yoksa okumak keyifli olmaz gibi bir takıntım var :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de rahat edemiyorum sırayla okumam lazım alakasız olsalar da :)

      Sil

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...