15 Mart 2022 Salı

KAYIP KIZLAR – TESS GERRITSEN

 

Merhaba :) Kitabı arkadaşım hediye aldı tekrardan ona teşekkür ederim :)

Polisiye ve aşk konulu kitap yazarın da belirttiği gibi köprü bir roman yani polisiyeye geçiş eseri aşk da çok ağır basıyor. Rizzoli Isles serisi gibi gerilimi ön planda değil. O seriden önce yazmış o yüzden o kitaplar gibi etkileyemedi beni ama yine de Tess’in ayrı bir tarzı var ben romantik gerilim kitaplarını da severek okuyorum. Yormayan akıcı bir dille anlatmış. Aşk da öyle rahatsız edici değildi.

Adli tıp doktoru Kat Novak sokakta dolaşan öldürücü uyuşturucuyu keşfediyor. Bir sürü cesedin ortak yönü olduğunu söylese de kimse ona inanmıyor. Politika işleri yüzünden sokakta dolaşan zehri ört bas etmeye çalışsalar da o gerçeği bulmak ve yok etmek için çabalıyor. Novak da o sokaklarda yaşamış zamanında, zorlukla fakirlikten doktor olarak çıkıp o yerden kurtulabilmiş ama o sokakta öldürülen ceset çıkınca karşısına kendini uzak tutamıyor. Cesedin avucundaki kibrit kutusunda yazan numarayı arıyor. İlaç şirketi ceosu Adam ile bu şekilde tanışıyor. Adam’dan şüphelense de gerçekleri bulmak için ona yardım etmeye çabalayan da bir tek o olduğundan pek ses çıkaramıyor. İşin kötüsü tek şüphelisine aşık oluyor :)


İkisi bu öldüren uyuşturucunun izini sürmeye çalışıyor. Adam’ın yardım etme sebebini de başlarda öğreniyoruz. Adli tıp doktoru ve bir ceo kendilerini riske atarak gerçekleri kovalıyor bu yüzden heyecanlı kısımlar vardı. Ben polis olmayan karakterlerin katili aradığı romanları okumayı sevdiğimden güzel geldi. Kurgu dediğim gibi son kitapları gibi sağlam olmasa da kendini hızlıca okutturuyor. İki gecede bitirmiştim sanırım. Katili sonlara doğru biraz tahmin ettim. Bence güzel bir romandı. Tavsiye ederim. Rizzoli Isles serisini okumadıysanız ona da kesinlikle başlayın pişman olmazsınız :)

 

 

12 yorum:

  1. Güzel bir tanıtım olmuş. Polisiyede aşkı sevmem ama rahatsız edici değilse sıkıntı yok. Fırsat olursa belki okurum, teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birka romantik sahnesi var tabi ama öyle cıvık aşk odaklı değil :)

      Sil
  2. Tess Gerritsen ın kalemini seviyorum. Aslında bu ay yazardan bir kitap okumayı düşünüyordum. Belki bunu okurum bulabilirsem. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de oku ben yazarı özlüyorum ya arada bi okumam gerekiyor :)

      Sil
  3. Tess Gerritsen'in Günahkâr adlı romanın okumuştum. Yazarın kitapları sürükleyici, güzel zaman geçiriyor. Ancak bu tür romanlar hafızda pek iz bırakmıyor, sabun köpüğü gibi kısa bir süre sonra kayboluyor. Zamanı nasıl geçirsem diyenler için iyi tabii ama zaman problemi olanlar için pek cazip değil sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aslında öyle hafızadan çabuk siliniyor aksiyonu gerilimi çok olunca bir çırpıda okunuyor. zaman problemi olup kaliteli edebi eser okumak isteyenlere göre değil ama yine de her türden kitap okumak isteyenler için iyi bence çünkü çok sürükleyici hemen biter :) günahkar kitabı da gerçekten ilginçti diye hatırlıyorum :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. ruhundaki zehirle yüzleş kitabının aynısı yazmışlar nette aman dikkat okuduysan :) ben de lisede okudum sanki ama tam hatırlayamadım hiç okumamış gibi heyecanla okumuş oldum sonuçta :)

      Sil
  5. Hediye kitapları okumak ayrı güzel oluyor. Kitap hediye eden arkadaşlar iyi ki var :-)

    YanıtlaSil
  6. otopsi sahnelerini geçersen güzel gerilimli polisiye okursun bence :)

    YanıtlaSil
  7. Tess gerritsen kitaplarını çok seviyorum bunu da severek okumuştum ☺️

    YanıtlaSil

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...