15 Ocak 2022 Cumartesi

DİZİ YORUMU // VOİCE 4

 

Merhaba, bayağıdır yoktum 4.sınıf olmanın yükü ağırmış buraya gelemedim. Ara tatile girdik. Sınavlarım iyi geçti biraz rahatlayacağım artık. Bir sürü kitap okudum dizi izledim ama yorum yapacak kadar kafamı toplayamadım o yüzden bloğa giremedim :( Sizler nasılsınız??

Voice serisine bayılıyorum 3 sezonu da yorumlamıştım. 1.sezon, 2.sezon, 3.sezon yorumlarım için ayrı ayrı tıklayabilirsiniz. Her sezonda; sezon başı ve sonlarında bir tane seri katili ayrıca ortadaki bölümlerde diğer suç olaylarını çözmeye çalıştılar. Seri katiller gerçekten iyi işleniyor, çok gerçekçi. Detayları mantıklı oluşturuluyor. Diğer suç olaylarında da kurbanlara çok üzülüyoruz hatta yeri geliyor katillere de ama ne yaşamış olursa olsun insan suç işlemeyi kendi seçtiği için suçludur katildir bunu değiştirmez. Onu da seri boyunca net olarak gördük. Çünkü genelde katillerin de çocuklukları travmalı geçmişti yine de bu onlara kötülük yapma hakkı veremez katil olmayı bile isteye tercih ediyorlar. Bizim Golden Time ekibi de suçluları kovaladı 4 sezon boyunca. İnanılmaz hikayeler izledik. 5.sezon da gelir umarım :) son sezon diye bir şey duydum 5 için umarım doğru değildir :(

Bu sezonda Müdür Kang gibi iyi duyduğunu iddia eden, yapacağı cinayetleri önceden haber veren bir seri katil -Sirk Adamı- var. Ailesinden şikayetçi olan gençlere webden ulaşıp onları cinayet işlemeye ikna ediyor yapamazlarsa kendisi aileyi öldürüyor. Çok acımasız şeyler yapan bir katil var karşımızda yine. Katili araştırdıklarında kafa karıştırıcı şeyler buluyorlar. Katil bir adaya kaçıyor ve onu yakalamak için Golden time ekibi oraya transfer ediyor. Katil Müdür Kang’a benzediğini söylüyor ikizler mi yoksa başka şey mi var altında diye aşırı merak ettim. Gerçekten tatmin edici oldu katilin nasıl biri olduğunu öğrendiğimde. Aşırı ilgi duyduğum bir konuya sahipti bu sezon. Diğer sezonlar gibi bu sezon da iyiydi bence. Bazıları durgun demiş evet 14 bölümlüydü biraz durgun olabilir seri katil bölümleri daha az gibiydi ama yine de efsane bir sezondu.


Adada Sonang köyü diye bir yer var, toplumun dışladıklarını kabul ediyorlar ve herkes birbirini ailesi gibi görüyor. Oranın tanrı gibi görülen bir efendisi de var tabi. O efendiye çok sinir oldum. Voice serisini ilk sezondan beri izleyenler o köyden bir halt çıkacağını tahmin eder. Ben de hemen anladım, saf niyet yok derinlerinde kötülük var diye. Adaya geldiklerinde baş komiser ekibimizi uyarmıştı burada geleneksel kurallar var herkes tanıdıktır, aile önemlidir çok karışmayın diye. Golden time ekibi aile meselelerinden dolayı suçlulara göz yumduklarını öğrenince buna sessiz kalır mı peki, bu imkânsız :) insanlar onlara engel olmaya çalışsa da suçları açığa çıkarmaya çabaladılar.

Önceki sezon sonu kötü bitmişti izlemeyenler için spoiler olabilir bura. Yeni bir dedektif geldi. Amerikan vatandaşı bir Koreli. Adamın yakınlarda The Great Show dizisini izledim onu da yorumlamak istiyorum. Çok iyi oynuyor ve Müdür kang ile iyi partner oldular. Müdür Kang 4 sezondur aşık olacak birine diye bekledim yine olmadı :(  bu hariç her şey süperdi, ekip ilişkileri yine iyiydi. 1.sezonda ağır yaralanan polis de ekibe katıldı ona da sevindim.

Dedektifin geçmişi de yine kötüydü. Aile içi şiddetten muzdaripler. Üstelik Kore’ye iş için geliyor ve başına öyle kötü bir şey geliyor ki. Bu SİRK ADAMI adlı katili yakalamak için canını dişine takıyor.

Uyuşturucu tacirlerinden kaçmaya çalışan kızlar, ailelerinin terk ettiği yaşlıları zorla işte çalıştıran kötü kişiler, kendini köpek sanan hasta adam, saplantılı aşık kadın gibi şeyler içeriyor bölümler. Hepsi de ilgi çekici bir hikayeye sahipti. Gerçek olaylardan uyarlanmış. Sirk adamı ana konuyu oluşturuyordu onu yakalamak için de hep çabaladılar zaten. Yine kim olduğunu önceden öğrendiler ama kanıtlamaya çalıştılar. Bir tane kapalı alandaki suda boğulmadan hayatta kalmaya çalışan kız vardı onu izlerken aşırı gerilmişim. O bölüm çok iyiydi. Size de tavsiye ederim bu sezonu.

Dizi sonunda bir de mesaj vardı. Ahlaki eğitim yetersizliğinden kaynaklanan sosyal hoşnutsuzluğun aileye yöneltilmesinin son zamanlarda çok arttığı, aile içi şiddetin toplumsal bir sorun haline geldiği ve Voice 4’ü aile ile topluma daha çok dikkat edilmesi umuduyla çektiklerini belirtmişler. Her sezondan sonra böyle güzel dilekleri vardı dizinin ve bu çok hoşuma gidiyor. Yine bölüm başlarında özlü sözler de eklemişlerdi.

Bol gerilimli, aksiyonu heyecanı hiç bitmeyen, dramın da yer aldığı çok iyi bir sezon daha izledik. Polisiye dizisi sevenlere, polisiyeye başlamak isteyenlere öneririm. Acımasız seri katiller etkiliyor insanı ürkütücü olabiliyor ama katillerin doğasını anlamak için de iyi bir dizi bence. Üstelik en iyisi de acil kurtarılmaya ihtiyaç duyan insanları kurtarmanın verebileceği hazzı diziyi izlerken sanki biz yapmışız gibi hissedebiliyoruz. dizi hem düşündürücü hem hüzünlendirici. Çok kötü insanlar var neler yaşanıyor bilmediğimiz. Polislerimiz gerçekten çok zorluklarla savaşıyor bir kez daha teşekkür ediyorum, diziyi izleyince bile psikolojik olarak yoruluyoruz onlar üzücü şeyler yaşayan insanlarla hep iç içeler. Allah yardımcıları olsun.

Voice dizisini çok özlemişim bir buçuk günde bitirdim. Bir de kardeşimle yazın çok dizi izledik gereksiz sahneleri sardırma huyumuz başladı sonra. Araba sahneleri gibi şeyleri hızlıca geçiyorum o yüzden bölümler hemen bitiyor ;)

Yorum yazmayı özlemişim çok iyi geldi anlatmak. Siz neler yaptınız? Voice izleyecek misiniz izlediniz mi yorumlarda konuşalım :)

16 yorum:

  1. Hiç izlememiştim, ilgimi çekti bayağı. Uygun bir vakitte başlayım ben de. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  2. Voice dizisini izlemedim ama polisiye severim. Bir bakayım ben bu diziye. :)

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldin, ben de iş dolayısıyla biraz uzak kaldım buralardan. Bu sene daha fazla vakit ayırmak gibi bir hedefim var, umarım başarılı olabilirim. :)
    Diziye ara sıra denk geliyorum ama izlemedim. İlgi çekici görünüyor, fırsat bulduğumda ilk sezona bir bakayım. Yorumun için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyle daha fazla vakit ayıracağım inşallah :)) umarım başarırız ;) diziye bence şans verin seversiniz :)

      Sil
  4. Selam, çok hoş bir blogunuz var takipteyim :). Rica etsem sizde bloguma bi göz atıp en altta bulunan 'Okuma Listene Ekle' kısmından blogumu takip eder misiniz ?

    YanıtlaSil
  5. heeey, sayende voice i izlemiştim ve en sevdiğim dizilere girdi, devamını da izlerim tabii, çok heycanlı bir haber buuuu :) hoşgeldin bi deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izle izle devamını çok güzeldi :)
      hoş buldumm :))

      Sil
  6. Maşallah son senene gelmişsin. Umarım mesleğe başladığın günleri de okuruz. Kolaylıklar diliyorum sana. Görüşmek üzere :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet zaman su gibi aktı ben de nasıl son sınıf oldum anlayamadım karantinalar sağ olsun :/ inşallah mesleğe başlayınca da yazmaya vaktim olur ve anlatırım :) teşekkürler görüşürüz Şule abla :)

      Sil
  7. polisiye ve sürükleyici bir dizi galiba

    YanıtlaSil
  8. güzel paylaşım not aldım, teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...