24 Haziran 2020 Çarşamba

KİMSEYE SÖYLEME - HARLAN COBEN

(Fotoğraf bana ait, almayınız)

Merhaba🤗 harika bir kitapla geldim. Bu bir gizem gerilim kitabı. Doktor Beck ve eşi Elizabeth 7 yaşından beri hep bir arada olan, başkaları tarafından çok eleştirilen ama birbirlerinden ne olursa olsun hiç kopmayan kişiler. Her yıl bir gün göl evine gidip anılarını tazelerler. Ama son gidişleri bir faciaya dönüşür😰

Elizabeth kaçırılır ve sonra seri katil tarafından öldürüldüğü söylenir. Beck ağır yaralı olarak kurtulur o geceden. Eşini kaybetmesinin üstünden 8 sene geçtikten sonra gizemli bir email alır. Sadece eşi ve kendisinin bileceği detaylar vardır içinde.Tam o zamanlarda Beck'in üstüne suç atılır. Halbuki Beck karısının başına gelenleri yeniden araştırıyordur.

Beck tabiri caizse yaşayan bir ölü gibidir. Sekiz yıl boyunca Elizabeth'i hep sevmiş, özlemiş ve hayatına devam edememiş, işkolik olarak yaşadığı travmayı unutmaya çalışmıştır. Her şey yeterince zorken gelen gizemli email ve üst üste gelişen olaylar onu bambaşka bir yola sürükleyecek😥

Beck'e yapılan suçlamalar, Elizabeth'in başına gerçekte ne geldiği, suç çetesi, gizemler ve gerilimle dolu sürükleyici bir kitaptı🙃 Elizabeth yaşıyor mu? Gerçekte ne oldu? Beck'le neden uğraşıyorlar? Bunları merak ederek kitabı 1 günde bitirdim😂

Ayrıca kitapta hoşuma giden şey; her ne olursa olsun, neyi öğrenirlerse öğrensinler David ve Elizabeth'in birbirlerine bağlı kalmaları, sevmeye devam etmeleri💕

Coben'den okuduğum ilk kitap ama son olmayacak. Tarzını sevdim. Bi de ben polisiye gerilim kitaplarında başkarakterin polis değil de sıradan insan olmasını seviyorum. Onların gerçekleri araştırmaya çalışması daha heyecan verici oluyor👌
Konusu ilgi çekici geldiyse hiç düşünmeden alıp okuyun bir gün 🙂

Ben kitabı #polisiyetutkunları grubumda bu ay okumak için seçtim🙃
#farklidiyarlarkitap #farklidiyarlaryorumluyor

23 yorum:

  1. Harlan Coben efsane!!! Bu kitabını okuyamamıştım fakat kesinlikle okuyacağım. Yazarın kitapları gerçekten muhteşem... :) Stephen King'in Yabancı romanında da adı geçiyordu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa king in bahsettiğini biliyordum gerçi ondan hiç okumadım. korku olduğu için el atamadım ama fırsat vereceğim. coben den daha çok okumak isterim ben de :)

      Sil
  2. harlan coben in yakınlarda iki güzel dizisini izledim. biri, the stranger öyle heycanlı ki yaaa amaniin killnig eve gibii, diğeri de the woods, ormandaki gizeeem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa dizileri olduğunu bilmiyordum bakacağım mutlaka :) killing eve de aklımda daha izleyemedim. senin sayende daha çok merak etmiştim. bunları not alıyorum :)

      Sil
  3. Polisiye severim klasik kitaplar okurken araya katmak çok iyi oluyor bence

    YanıtlaSil
  4. Daha önce bu yazarı hiç okumadım. Konusu da çekici aklımda bulunduracağım mutlaka. Güzel yorumun için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, iyi günler, nasılsın? Brezilya'lıyım. Birinin diğerinin blogunu takip ettiğini kabul ediyor musunuz? Arkadaş olabiliriz (arkadaşlık için mesafe yoktur) ve bloglarımızla ortak olabiliriz. https://viagenspelobrasilerio.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil
  6. Harlan Coben, bu türde sevilen yazarlardan biri olduğu için ben de merak ediyorum ama henüz okuma fırsatı bulamadım :)

    YanıtlaSil
  7. evet ben bu türü seviyorum. korkuya kaçmadan polisiye tarzında olanları :) film gibiydi evet. yazar övüldüğü kadar varmış :)

    YanıtlaSil
  8. Günaydın, ben 151 takipçisiyim. Blogunuzdaki yorum ve tebrikler için teşekkürler. Rio de Janeiro'da bir hayranınız var.

    YanıtlaSil
  9. burda gizem nasıl çözülüyor acabaa :)

    YanıtlaSil
  10. OKumak isterim. Teşekkürler Hilal, emeğine sağlık. Selamlar :))

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Hilal,
    Ben Sibel Yıldız. İletişim kutundan sana bir mesaj attım fakat benim blogumdaki gibi etkin değil galiba.

    Sakıncası yoksa eğer sana ulaşabileceğim bir mail adresi verebilir misin?

    Ya da "tneyzen.6152@gmail.com" adresine boş bir mesaj atarsan da olur.

    İlgine çok teşekkür ederim canım.

    Sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloguma uzun süre bakamamıştım ya o yüzden görmedim ama neyse ki instadan anlaştık :)

      Sil
  12. Tam benlik bir kitap. Fotografı almayınız yazmışsin ya komple blogları kopyalıyor kopyalayan benim de kişisel resimlerime kadar almışlardı maalesef hırsıza kilit olmuyor 🙄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa evet o çok kötü olmuş. hırsızın teknoloji bileni çok kötü ya. ama alıp da instaya falan atmak isteyenler belki yazıyı görünce insaf edip almaz :(

      Sil
  13. Yorumum yanlışlıkla gitti :) bu yazarın bende başka bir kitabı vardı ama okumadım henüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yazarı çok övüyorlar. sen de okursun umarım :)

      Sil

Değerli Okuyucular:
Lütfen yorumlarınızda küfür, argo ve ahlaksızlık kullanmayınız!!!
Onların haricinde her türlü eleştiriye açığım :)
Yorumlarınız denetlendikten sonra yayınlanacaktır!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...